Analitikus könyvelő - Terrorelhárítási Információs és Bűnügyi Elemző Központ

2019. 08. 08., cs - 15:03

A Terrorelhárítási Információs és Bűnügyi Elemző Központ főigazgatója felvételt hirdet analitikus könyvelő munkakör betöltésére

 

Munkahely megnevezése: Terrorelhárítási Információs és Bűnügyi Elemző Központ                                                Gazdasági Főosztály

 

Címe: 1022 Budapest, Törökvész út 32-34.

Munkaidőrend: hivatali

Jogviszony: hivatásos / rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony / munkavállaló

 

Az analitikus könyvelő munkaköréhez tartozó főbb tevékenységek ismertetése:

  • a TIBEK vagyonkezelésében (használatában) lévő eszközök FORRÁS-SQL rendszerben történő előírásszerű analitikus nyilvántartásba vétele, az analitikus nyilvántartások folyamatos és naprakész vezetése,
  • a vagyonkezeléssel kapcsolatos beszámolások, adatszolgáltatások teljes körű intézése,
  • vezetői, illetve külső és belső információs igények teljes körű kiszolgálása, munkakörhöz kapcsolódó adatszolgáltatások teljesítése.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

  • középfokú vagy felsőfokú iskolai végzettség,
  • államháztartási szakterületen szerzett legalább 3 éves gyakorlat (analitikus könyvelő),
  • FORRÁS-SQL tárgyi eszköz moduljának felhasználói szintű ismerete,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete,
  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • nemzetbiztonsági ellenőrzésen való megfelelés,
  • vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség,
  • foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik).

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

  • államháztartási szakterületen regisztrált mérlegképes könyvelői képzettség
  • központi költségvetési szervnél szerzett főkönyvi könyvelői gyakorlat,
  • FORRÁS-SQL főkönyvi moduljának felhasználói szintű ismerete,
  • informatikai tárgyú képzettség, szakmai tapasztalat,
  • angol nyelv ismerete,
  • közigazgatási és/vagy rendészeti alap- vagy szakvizsga.

 

 

Elvárt kompetenciák:

  • számviteli törvény és államháztartási számvitelre vonatkozó Korm. rendelet, egyéb számviteli elszámolást meghatározó szabályozók naprakész ismerete, gyakorlati alkalmazása,
  • államháztartási törvény és végrehajtási rendeletének naprakész ismerete,
  • nagyfokú önállóság, proaktivitás, megbízhatóság, felelősségérzet,
  • pontosság, precizitás,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • segítőkész hozzáállás, csapatmunka készség, szervezeti lojalitás,
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban,
  • terhelhetőség, munkabírás.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes szakmai önéletrajz, az iskolai végzettségek és az eddig ellátott tevékenységek részletes (munkaköri feladatokat is bemutató) ismertetése,
  • motivációs levél,
  • iskolai végzettséget és egyéb képzettséget/ismeretet/tudást tanúsító okiratok másolati példányai,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a TIBEK eljárásban résztvevő munkavállalói megismerhetik, valamint a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
  • amennyiben nem járul hozzá pályázati anyaga kezeléséhez és megőrzéséhez, úgy nemleges nyilatkozat csatolása,
  • rendszeres havi bruttó bérigény megjelölése.

 

A jelentkezés határideje:

2019. augusztus 31.

 

A munkakör betöltésének kezdete:

2019. szeptember 15., vagy azt követően a lehető legrövidebb időn belül.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról elektronikus levélben és/vagy telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés benyújtásának módja:

Elektronikus levélben a TIBEK Gazdasági Főosztálya részére

E-mail cím: gazdasagi@tibek.gov.hu

 

 

A felhívással kapcsolatban érdeklődni lehet:

Urbán Tamás - Gazdasági Főosztály

Tel.: +36-1/346-96-21; BM: 34-661

 

A pályázat elbírálásának eredményéről a jelentkezőket elektronikus levélben értesítjük.

Kapcsolódó oldalak