Főügyintéző/kiemelt ügyintéző - ORFK Személyügyi Főigazgatóság

2019. 08. 05., h - 15:22

Az Országos Rendőr-főkapitányság személyügyi országos rendőrfőkapitány-helyettese álláslehetőséget hirdet rendvédelmi igazgatási alkalmazotti jogviszonyba az Országos Rendőr-főkapitányság Személyügyi Főigazgatóság Humánigazgatási Szolgálat Személyügyi Főosztály Igazgatási és Szakirányító Osztály állományában főügyintéző / kiemelt ügyintéző munkakörbe.


A munkavégzés helye: 1139 Budapest, Teve utca 4-6.


Bérezés: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R §. 288/S §. és 288/T. §-ai, valamint a 12. melléklete szerint „E” / „F” munkaköri kategória


Munkaidőrend: hivatali


Munkakörben ellátandó feladatok: Az Országos Rendőr-főkapitányság Személyügyi Főigazgatóság Humánigazgatási Szolgálat Személyügyi Főosztály Igazgatási és Szakirányító Osztály feladatkörébe tartozó tevékenységek ellátása a vonatkozó jogszabályok, belső normák és a munkaköri leírás alapján. A munkakörhöz tartozik: jogi koordináció, szakirányítás, szolgálati panaszok kivizsgálása, azok tárgyában hozandó határozat-tervezetek előkészítése, állásfoglalások készítése, ellenőrzési feladatok ellátása, szakmai eljárásrendek kidolgozása, kimutatások készítése, illetve adatok összesítése.

 

Munkakör betöltésének feltételei:

  • jogi egyetemi végzettség;
  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előélet;
  • legalább 2 éves gyakorlat a Rendőrség valamely foglalkoztatási jogviszonyában;
  • egészségi és pszichológiai alkalmasság.

 

Munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • jogi szakvizsga megléte;
  • normaalkotás, normakoordináció területén szerzett szakmai gyakorlat;
  • szolgálati panaszeljárás területén szerzett szakmai gyakorlat;
  • felhasználói szintű számítógépes, RZS ismeretek;
  • angol nyelv legalább középfokú ismerete;
  • legalább felhasználói szintű Excel táblázatkezelői és számítógépes ismeret;
  • rendvédelmi szervnél szerzett személyügyi vagy hivatali munkakörben szerzett tapasztalat.

 

A munkakör betöltéséhez elvárt kompetenciák:

  • precíz munkavégzés;
  • terhelhetőség;
  • megbízhatóság;
  • magas szintű együttműködési készség;
  • önálló munkavégzés.

 

A jelentkezéshez csatolni kell:

  • részletes, fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot;
  • a végzettséget igazoló okiratok másolatát;
  • nyilatkozatot arról, hogy az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény előírásai szerint személyes adatait a jelentkezés kapcsán kezelhetik.

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2019. augusztus 31.

 

A jelentkezés benyújtása: A jelentkezéseket a Somogyinevm@orfk.police.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

 

Az állásajánlattal kapcsolatban érdeklődni az ORFK Személyügyi Főigazgatóság Humánigazgatási Szolgálat Személyügyi Főosztály vezetőjénél, Dr. Czene Csaba r. alezredes főosztályvezető úrnál lehet, a 061/443-5719-es és a 33-817-es telefonszámokon.

Kapcsolódó oldalak