Ügykezelő - Készenléti Rendőrség

2019. 10. 18., p - 14:17

A Készenléti Rendőrség Parancsnoka állást hirdet a Készenléti Rendőrség Költségvetési Igazgatóság Segédhivatal állományába ügykezelő munkakör betöltésére.
 

Az állásra azok a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben meghatározott rendvédelmi igazgatási szolgálati viszony szerinti foglalkoztatást vállalók jelentkezhetnek, akik rendelkeznek a beosztás betöltéséhez szükséges képesítési követelményekkel.

 

Bérezés: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a fenti törvény rendelkezései, illetve a belső szabályzók az irányadók.

 

A munkakörhöz tartozó lényeges feladatok:

  • az igazgatóság részére érkezett ügyiratok átvétele, nyilvántartásba vétele és kiadása,
  • ügykezelői rendszer használata, iratok érkeztetése, iktatása, szabályszerű kezelése;

 

Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:

  • érettségi bizonyítvány;
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret;
  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzés mentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni;
  • egészségügyi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

Az elbírálásánál előnyt jelent:

  • RZS rendszer ismerete;

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség;
  • terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség;
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság);
  • precíz önálló munkavégzés;
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására;
  • megbízhatóság;
  • jó problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;

 

Munkakör jellege: határozatlan idejű teljes munkaidős jogviszony.

 

Munkaidőrend: vezényléses

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően várhatóan 2019. december 1. napi hatállyal – 4 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

A jelentkezés beérkezésének határideje: 2019. november 30.

 

Munkavégzés helye: 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58.

 

Benyújtandó dokumentumok:

A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát és motivációs levelét, a szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolatát, jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, valamint személyes adatait és elérhetőségeit.

 

A jelentkezés benyújtható: elektronikus úton a zolnaig@kr.police.hu  e-mail címre.

 

A munkakörrel kapcsolatban további információt a Készenléti Rendőrség Segédhivatal ügykezelés-vezetője, Zolnai Gabriella ad munkaidőben a +061/999–4086as városi, illetve a 39-650 BM telefonszámon.

 

Tájékoztatjuk továbbá a jelentkezőket, hogy visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre is behívunk.

Kapcsolódó oldalak