Ügykezelő (minősített adatkezelő) - BRFK Hivatal

2019. 05. 31., p - 12:28

A Budapesti Rendőr-főkapitányság

Hivatala


az alábbi munkakör betöltésére vár jelentkezőket határozatlan időre,

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

Ügykezelő (minősített adatkezelő)

 

Munkavégzés helye: Budapesti Rendőr-főkapitányság Hivatala, Titokvédelmi, Ügykezelési és Kártérítési Osztály

                                 1139 Budapest, Teve utca 4-6.

Bérezés: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R §. 288/S §. és 288/T. §-ai, valamint a 12. melléklete szerint „A” munkaköri kategória

 

Munkaidőrend: hivatali

 

Munkakörben ellátandó feladatok:

  • adminisztrációs, ügyviteli feladatok
  • anyagok iktatása és azok kiosztása az előadók részére
  • minősített ügyiratok kezelése

 

Munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • középfokú végzettség
  • egészségügyi alkalmassági követelményeknek való megfelelés;
  • nem áll fegyelmi vagy büntetőeljárás hatálya alatt;
  • kifogástalan életvitel ellenőrzése.

 

Munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • felhasználói szintű számítógépes, RZS ismeretek
  • TÜK vizsga
  • érvényes nemzetbiztonsági ellenőrzés
  • kifogástalan életvitel ellenőrzés
  • korábbi, hasonló területen szerzett tapasztalat

 

Elvárt kompetenciák:

  • munkabíró képesség,
  • pontosság, megbízható munkavégzés
  • rugalmasság

 

Jelentkezés benyújtása:

A fényképpel ellátott önéletrajzokat az farkasnepag@budapest.police.hu e-mail címre kérjük megküldeni. A munkakörre kapcsolatban további tájékoztatást Farkasné Puskás Ágnes mb. alosztályvezető - hivatali munkaidőben - a (061) 445-5000/31-832-as melléken, illetve Lazaridisz Viktória részlegvezető - hivatali munkaidőben - a (061) 445-5000/31-433-as melléken biztosít.

 

Jelentkezés határideje: 2019. június 30.

 

A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal

 

Kapcsolódó oldalak