A rendőrség elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos működését és az ügyfelek számára a vonatkozó információkat alábbi dokumentumok tartalmazzák:
Az ügyfelekkel történő elektronikus kapcsolattartásra vonatkozó információkat, szabályokat tartalmazza egyrészt a Rendőrség elektronikus űrlap biztosításával nyújtott elektronikus ügyintézési szolgáltatási szabályzata, másrészt az egyes ügyintézési cselekmények elektronikus űrlapjaihoz tartozó tájékoztatók.
Az együttműködő szervek részére – a folyamatban lévő ügy elintézéséhez, vagy feladat ellátásához – átadható, elsődleges, vagy másodlagos információforrásból származó adatok köréről a Rendőrség Információátadási Szabályzata rendelkezik.
Az elektronikus ügyintézést és iratkezelést biztosító rendőrségi szervek
A másolatkészítési szabályzatok, valamint az elektronikus aláírási és az elektronikus bélyegzési szabályzatok az Ügyintézés/Szervezeti egységek menüpont alatt az egyes rendőrségi szervezeti egységek oldalain érhetők el.
Hatályosság kezdete | Letöltés |
---|---|
2020-12-01 | |
2020-07-31 | |
2020-06-04 | |
2020-06-04 | |
2020-04-02 | |
2020-03-30 | |
2020-03-01 |
Hatályosság kezdete | Letöltés |
---|---|
2018-01-01 |