Aktualitások
Továbbgyűrűzik a cipős ügy

Újabb öt emberrel bővült a KR NNI-nél indult költségvetési csalási ügyekben a gyanúsítottak köre. A héten a Hajdú-Bihar Vármegyei Rendőr-főkapitányság akciózott. Egy orvost, egy cégvezetőt, két ügyintézőt és egy asszisztenst fogtak el. A KR NNI vagyonvisszaszerzési nyomozói a gyanúsítottaktól, valamint a hozzájuk köthető cégektől összesen több mint 332 millió forint értékben zároltak számlákat, és foglaltak le vagyontárgyakat. Bár ez az eljárás Debrecenben folyik, az ebben érintettek köre Pest, Bács-Kiskun és Békés vármegyékhez kötődik. Az általuk okozott kár meghaladja az egymilliárd forintot.
Hírfolyam
Körözött terepjáró Ásotthalmon
Körözött Volvo terepjárót foglaltak le a rendőrök Ásotthalom külterületén.
Végiglopta az éjszakát
Négy bűncselekményt követett el néhány órán belül egy férfi Tatabányán. A rendőröknek köszönhetően többre már nem volt alkalma, ugyanis elfogták és őrizetbe vették.
Kapott az alkalmon
Slusszkulcsot talált egy komáromi parkolóban egy férfi. Ő azonban ahelyett, hogy a tulajdonost kereste volna meg, inkább a hozzá tartozó autót kutatta fel, amit aztán el is vitt.
A nyitott autókban lehetőséget látott
Egy autót elvitt és összetört, egyből pedig az értékeket vitte el egy helybeli férfi Hódmezővásárhelyen. A rendőrök elfogták.
Teljes útlezárás az M5-ös autópályán
Két kamion és egy kisteherautó ütközött Lajosmizse térségében, a Budapest felé vezető oldalon. A helyszínelés és műszaki mentés idejére a rendőrök teljes szélességében lezárták a sztrádát.
Lezárt akta: Kifosztás és lopások
A szekszárdi nyomozók befejezték annak az ügynek a vizsgálatát, melyben egy 28 éves medinai férfit gyanúsítottak meg kifosztás bűntett és több lopás elkövetésével.
Lezárták a kiskunhalasi tolvaj ügyét, aki még a testvérét is meglopta
Tucatnyi vagyon elleni bűncselekményért és kifosztásért kell felelnie annak a 22 éves kiskunhalasi férfinak, aki tavaly nyáron „aktívan” bűnözött.
Túlsúlyos járműszerelvény Csengersimán
A rendőrök a külföldi járművezetőt a túlsúly megszüntetésére és pénzbírság megfizetésére kötelezték.
Lezárt akta: „Letelt a munkaidőm”
Három motoros is felborult tavaly egy letakarítatlan, sáros útszakaszon Isaszegnél. A vizsgálat feltárta, foglalkozási szabályszegések idézték elő a baleseteket. A monori rendőrök vádemelést javasolnak egy cég műszaki igazgatója és két beosztottja ellen.
Rozmaring 30 euróért?
Ismét kamudrog-árusokat fogtak el a budapesti rendőrök. A két férfi marihuánaként adott el fűszert turistáknak, csalással gyanúsítják őket.
Körözési toplista

Előtérben
Bűnügy
Segítségre van szüksége Önnek, családtagjainak vagy ismerőseinek?
Azonnali intézkedést igénylő esetben keresse fel a legközelebbi rendőrkapitányságot, vagy hívja a 112 segélykérő számot!
Bűnügyi hírek
Végiglopta az éjszakát

Négy bűncselekményt követett el néhány órán belül egy férfi Tatabányán. A rendőröknek köszönhetően többre már nem volt alkalma, ugyanis elfogták és őrizetbe vették.
Kapott az alkalmon

Slusszkulcsot talált egy komáromi parkolóban egy férfi. Ő azonban ahelyett, hogy a tulajdonost kereste volna meg, inkább a hozzá tartozó autót kutatta fel, amit aztán el is vitt.
A nyitott autókban lehetőséget látott

Egy autót elvitt és összetört, egyből pedig az értékeket vitte el egy helybeli férfi Hódmezővásárhelyen. A rendőrök elfogták.
Lezárt akta: Kifosztás és lopások

A szekszárdi nyomozók befejezték annak az ügynek a vizsgálatát, melyben egy 28 éves medinai férfit gyanúsítottak meg kifosztás bűntett és több lopás elkövetésével.
Lezárták a kiskunhalasi tolvaj ügyét, aki még a testvérét is meglopta

Tucatnyi vagyon elleni bűncselekményért és kifosztásért kell felelnie annak a 22 éves kiskunhalasi férfinak, aki tavaly nyáron „aktívan” bűnözött.


Bűnmegelőzés
Bűnmegelőzés Gordonnal
Biharkeresztesi diákoknak tartottak bűnmegelőzési programot a debreceni rendőrök.
Internetbiztonsági és vagyonvédelmi előadás Sümegen
A Tapolcai Rendőrkapitányság munkatársa általános diákok részére tartott prevenciós tájékoztatást.
Bűnmegelőzés az Alzheimer Café programnapon
A Bács-Kiskun Vármegyei Rendőr-főkapitányság áldozatvédelmi és vagyonvédelmi szakelőadója hasznos bűnmegelőzési tanácsokkal látta el a jelenlévőket.
Bűnmegelőzési Corso Somogyban
Kiemelt témakörök aktuális kérdéseivel várják vármegyeszerte az érdeklődőket a prevenció szakemberei.
Csellengő diákokat ellenőriztek Vásárosnaményban
A program célja a gyermek- és fiatalkorú lakosság védelme, az áldozattá válásuk megelőzése.
Piacoztak és iskolában voltak a rendőrök
A Kunszentmiklósi Rendőrkapitányság bűnmegelőzési munkatársai felnőttekkel és gyermekekkel különböző platformokon, különböző megelőzési témákról beszélgettek.
Rendészet
Rendészeti hírek
1/2 óra
1/2 óra
1 óra
2 óra
1 óra
1/2 óra
1/2 óra
1 óra
1 óra
1 óra
3 óra
2 óra

Baleset-megelőzés
CSAT(T)LAKOZZ! kampány Heves Vármegyében is
Megyénk rendőrei sajtónyilvános eseményen ismertették a kampány részleteit, illetve az idei évre tervezett baleset-megelőzési programokat.
A biztonsági öv életet ment!
Az elmúlt héten Csongrád-Csanád vármegyében 8 személyi sérüléses közúti közlekedési baleset történt.
Kerékpáros Iskola Kupa és Kisiskolás Közlekedési Kupa Dunaújvárosban
A közlekedési vetélkedőket a Dunaújvárosi Móricz Zsigmond Általános Iskolában rendezték meg.
Interaktív előadás kisiskolásoknak
A rendőrök a gyalogos közlekedés alapvető szabályairól beszélgettek alsó tagozatos gyerekekkel Csornán.
Kerékpáros Iskola Kupa és Ki a mester két keréken? Somogyban.
Kerékpáros versenyek Szőlősgyörökön.
Preventív akció Bács-Kiskun vármegyében
Hétfőn az iskolákba, óvodákba és bölcsődékbe gépkocsival érkező szülőket és gyermekeiket ellenőriztük.
Rendőrségről
Szeretne a rendőrségnél szolgálni?
A Rendőrségi Oktatási és Kiképző Központ igazgatója
állást hirdet
a Rendőrségi Oktatási és Kiképző Központ
Rendőrképző Akadémia
Módszertani Főosztály
Képzésszervezési ás Tanulmányi Osztály
állományába
rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba
oktatásszervezői feladatok ellátására
főügyintéző (HR)
munkakör betöltésére
A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős
Munkakör jellemzője: „E” munkaköri kategóriába tartozó munkakör
A munkavégzés helye: Rendőrségi Oktatási és Kiképző Központ
Rendőrképző Akadémia
Módszertani Főosztály
Képzésszervezési ás Tanulmányi Osztály
2090 Remeteszőlős, Nagykovácsi út 3.
Munkarend: vezényléses
Bérezés: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a 12. melléklete alapján.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- elkészíti a képzési csoportok tanóra rendjét
- részt vesz a képzésben részt vevők tanulmányi ügyeivel kapcsolatos kérelmek, valamint beadványok ügyintézésében
- együttműködik a képzést végző osztályok munkatársaival és adminisztrációs munkájukat segíti
- vezeti a képzésben résztvevők adatait, oktatási dokumentációit, valamint a foglalkozásokról történő hiányzásaikat
- közreműködik az intézmény tanulmányi munkájával összefüggő adatszolgáltatásiban
- gondoskodik az egyes oktatási dokumentumok rendszeres ellenőrzéséről és intézkedik a feltárt hiányosságok, hibák javításáról
- közreműködik a képzésekben való részvételi feltételek, valamint a vizsgára bocsátási feltételek meglétének ellenőrzésében
- részt vesz az információs, ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszer működtetésében
- támogatja a közvetlen vezetőjének adminisztratív, valamint döntéselőkészítő munkáját
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet, amelyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
- felsőfokú végzettség
- egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
- felhasználói szintű számítógépes ismeret (MS Office irodai alkalmazások)
A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:
- oktatás-, képzésszervezésben szerzett tapasztalat
- Robotzsaru NEO rendszer ismerete
Elvárt kompetenciák:
- jó munkabíró képesség
- pontosság, megbízható munkavégzés
- rugalmasság
Jelentkezési határidő: 2023. április 30.
Jelentkezés benyújtása:
A fényképpel ellátott önéletrajzot, motivációs levelet és végzettséget igazoló okiratok másolatát elektronikusan a rokk@rokk.police.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
A munkakörrel kapcsolatban további tájékoztatást Balogh Zoltán r. őrnagy, a Képzésszervezési és Tanulmányi Osztály mb. vezetője tud nyújtani a +36 1/391-3563-as, illetve a 38-120-as telefonszámon.
A Füzesabonyi Rendőrkapitányság vezetője
állást hirdet
a Heves Vármegyei Rendőr-főkapitányság
Füzesabonyi Rendőrkapitányság
állományába
rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba
informatikus feladatok ellátására
főügyintéző (IT)
munkakör betöltésére
A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős
Munkakör jellemzője: „E” munkaköri kategóriába tartozó munkakör
Munkavégzés helye:
Heves Vármegyei Rendőr-főkapitányság
Füzesabonyi Rendőrkapitányság
3390 Füzesabony, Baross G. u. 12.
Illetmény és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a 12. melléklete alapján.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- A Füzesabony Rendőrkapitányság rendszergazdai feladatainak ellátása
- a Rendőrkapitányságon bevezetésre kerülő új alkalmazások telepítése, konfigurálása, valamint a programokban történő változások átvezetése
- a Rendőrkapitányság számítógépes adattárainak, nyilvántartásainak folyamatos ellenőrzése, frissítése, a felmerülő üzemeltetési problémák megoldása, szükség esetén javaslattétel a programokban történő módosítások végrehajtására
- a munkaállomások és azok rendszerkörnyezetének kialakítása, az igényelt változások elvégzése, a működtetés biztosítása, továbbá a felmerülő hibák elhárítása
- a felhasználók jogosultságainak folyamatos figyelemmel kísérése, új felhasználók jogainak kiosztása, valamint a meglévő jogosultságok beosztáshoz és munkakörhöz történő rendszeres igazítása
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- felsőfokú informatikai (főiskolai vagy egyetemi alapképzésben, a többciklusú rendszerben pedig az alapképzésben és mesterképzésben vagy doktori képzésben szerzett) végzettség vagy felsőfokú végzettség és informatikai szakirányú, az OKJ-ban szereplő, legalább felső középfokú részszakképesítés, vagy az ott megjelölt szakképesítésekkel egyenértékű, a szakképesítés megszerzésének időpontjában államilag elismert szakképesítés
- hozzájárulás a kifogástalan életvitel ellenőrzéséhez
- hozzájárulás a nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához
- egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
Jelentkezési határidő: 2023. május 31.
A jelentkezéshez benyújtandó:
- részletes szakmai önéletrajz
- a végzettséget igazoló okiratok másolata
Az állással kapcsolatosan szakmai információ a (36) 522-111/1222-es vagy 1009-es melléken, egyéb információ a Heves VMRFK Humánigazgatási Szolgálat munkatársától, Madarászné Kada Erzsébet r. alezredestől kérhető a (36) 522-111/1120-as melléken.
A jelentkezés benyújtásának módja:
- elektronikus úton: az Informatikai Osztály vezetője, Aradi Tamás r. alezredes részére az aradit@heves.police.hu email címen keresztül
- személyesen: a Gazdasági Igazgatóság Informatika Osztályán I. emelet 125 iroda
(3300 Eger, Eszterházy tér 2.)
A Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője
állást hirdet
a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság
állományába
rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba
fő/kiemelt ügyintéző (költségvetési belső ellenőr)
munkakör betöltésére
A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony
Munkakör jellemzője: „E”/ „F” munkaköri kategóriába tartozó munkakör
A munkavégzés helye: Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság székhelye
1139 Budapest, Teve utca 4-6.
Munkarend: hivatali munkaidőrend (hétfőtől csütörtökig 07:30 órától 16:00 óráig, pénteken 07:30 órától 13:30 óráig)
Illetmény és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a
12. melléklete alapján.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- elemzi és értékeli a belső kontrollrendszer működését [a kontrollkörnyezetet, az integrált kockázatkezelési rendszert, a kontrolltevékenységeket, az információs és kommunikációs rendszert, a nyomon követési rendszer (monitoring) folyamatait], valamint vizsgálja az eredményességét, a hatékonyságát és a gazdaságosságát
- lefolytatja az ellenőrzéseket az éves tervben meghatározottak szerint, illetve soron kívüli ellenőrzéseket végez főkapitányi feladatmeghatározás alapján
- az ellenőrzések során megállapításokat, következtetéseket és javaslatokat fogalmaz meg
- a belső ellenőrzési jelentések alapján megtett intézkedéseket nyilvántartja és nyomon követi
- összeállítja a kockázatelemzéssel alátámasztott stratégiai tervet, tevékenysége során érvényesíti célkitűzéseit, nyomon követi megvalósításukat
- elkészíti az előző év ellenőrzései alapján a beszámoló jelentést, illetve a következő évre vonatkozó éves ellenőrzési tervet
- gondoskodik a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság Belső Ellenőrzési Kézikönyvének folyamatos fejlesztéséről
- a belső ellenőrök számára meghatározott magatartási szabályokat betartja és betartatja
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet, melyet három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
- a költségvetési szervnél és köztulajdonban álló gazdasági társaságnál belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásáról és kötelező szakmai továbbképzéséről, valamint a költségvetési szervek vezetőinek és gazdasági vezetőinek belső kontrollrendszer témájú kötelező továbbképzésről szóló 22/2019. (XII. 23.) PM rendelet 2. §-ában meghatározott végzettségi, szakmai gyakorlati és továbbképzési feltételeknek való megfelelés
- belső ellenőrzési tevékenységben szerzett tapasztalat vagy államháztartási, ellenőrzési, költségvetési, pénzügyi, számviteli vagy az adott költségvetési szerv tevékenységi körébe tartozó területen szerzett legalább 2 éves szakmai tapasztalat
- felhasználói szintű MS Office ismeret
- egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:
- „B” kategóriás gépjárművezetői engedély megléte
- Az Áht. 70. § (4) bekezdésében meghatározott engedéllyel (belső ellenőri regisztráció költségvetési szervek tekintetében) való rendelkezés illetve az államháztartásért felelős miniszter által vezetett minisztérium belső ellenőri nyilvántartásban meglévő aktív státusz, vagy beadott kérelem igazolása
- Robotzsaru NEO program ismerete
Elvárt kompetenciák:
- határozott, magabiztos fellépés
- kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
Jelentkezés benyújtása:
Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.
Jelentkezési határidő: 2023. július 31.
A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően legkorábban 2023. május 01-jei hatállyal
– 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.
Jelentkezési dokumentumok:
- részletes önéletrajz (abban a jelenlegi és korábbi munkahelyek és munkakörök felsorolása,
a személyes adatok és elérhetőség megadása)- motivációs levél
- végzettségről szóló és a további feltételeknek való megfelelést igazoló okiratok fénymásolata
- hozzájáruló nyilatkozat, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben
A jelentkezés benyújtható: elektronikus úton a kajdacsia@pest.police.hu e-mail címre.
További információt hivatali munkaidőben a +36 70/554-2923-as telefonszámon kérhet.
A Készenléti Rendőrség Parancsnoka
állást hirdet
a Készenléti Rendőrség
Humánigazgatási Szolgálat
Továbbképzési és Utánpótlás-tervezési Osztály
állományába
munkaviszonyba
tréneri feladatok ellátására
ügyintézői alkalmazott (HR személyzetfejlesztés)
munkakör betöltésére
A jogviszony időtartama és jellege: határozott idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős
Munkavégzés helye: Készenléti Rendőrség Humánigazgatási Szolgálat
1101 Budapest, Kerepesi út 47-49.
Munkaidőrend: vezényléses
Bérezés és juttatások: a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 45. § (1) bekezdése alapján, megállapodás szerint
A munkakörhöz tartozó lényeges feladatok:
- a Készenléti Rendőrség személyi állománya részére különféle készségfejlesztő és együttműködést fejlesztő képzések, tréningek tervezése, szervezése és lebonyolítása
- a képzési anyagok, valamint a különböző szakterületek készségfejlesztését célzó oktatási elemek kidolgozása és alkalmazása
- a képzések hatékonyságának elemzése és értékelése, valamint ezek alapján a képzési stratégia kialakítására, továbbá a gyakorlati megvalósítására vonatkozó javaslat elkészítése és felterjesztése
- a Humánigazgatási Szolgálat vezetőjével, valamint az Egészségügyi és Pszichológiai Osztály Pszichológiai Alosztályával történő folyamatos kapcsolattartás és együttműködés
- a képzésekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
- felsőfokú végzettség
- egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
- minimum 5 év tréningek tervezésében és vezetésében szerzett tapasztalat
A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:
- felsőoktatási intézményben szerzett pszichológusi vagy tanári diploma
- rendészeti tréner vagy egyéb – minimum fél év képzési időtartamú – trénerképzésben szerzett oklevél
- coaching tapasztalat
- rendészeti területen vagy egyéb fegyveres testületnél szerzett munkatapasztalat
Elvárt kompetenciák:
- együttműködő képesség
- terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
- precíz, önálló munkavégzés
- figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
- megbízhatóság
- problémamegoldó képesség, kezdeményező készség
- jó kommunikációs készség írásban és szóban
- újításokra nyitott, kreatív személyiség
- csoportdinamika kezelése, csoportvezetés, moderálás
- rugalmasság
A jelentkezés beérkezésének határideje: 2023. április 05.
Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.
A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően várhatóan legkorábban 2023. május 01-jei hatállyal – 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.
Benyújtandó dokumentumok:
- a jelentkező részletes szakmai önéletrajza, amely tartalmazza az eddigi munkaviszonyban töltött időszakokat a korábbi munkahelyek pontos megjelölésével, valamint a meglévő iskolai végzettségeket és egyéb képzettségeket, szakmai tapasztalatokat, továbbá a jelentkező személyes adatait és elérhetőségeit
- motivációs levél (bérigény megjelöléssel)
- a jelentkező szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolata
- a jelentkező hozzájárulási nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben
Az érvénytelen, feltételeknek nem megfelelő, illetve határidőn túl benyújtott jelentkezéseket a Humánigazgatási Szolgálat vezetője érdemi vizsgálat nélkül elutasítja.
A jelentkezés benyújtható: elektronikus úton a terecskeiv@kr.police.hu e-mail címre
A munkakörrel kapcsolatban Guld Andrea Mária tréner nyújt további információt hétköznapokon 08:00 és 16:00 óra között a 06-30/879-5532-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk továbbá a jelentkezőket, hogy visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre is behívunk.
A Készenléti Rendőrség Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság igazgatója
állást hirdet
a Készenléti Rendőrség
Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság
Műszaki Főosztály
Gépjármű Osztály
Gépjármű Nyilvántartó Alosztály
állományába
rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba
szakügyintéző (műszaki-gazdálkodási)
munkakör betöltésére
A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős
Munkakör jellemzője: „D” munkaköri kategóriába tartozó munkakör
Munkavégzés helye: Készenléti Rendőrség székhelye
1101 Budapest, Kerepesi út 47-49.
Munkaidőrend: Hivatali munkaidőrend (hétfőtől csütörtökig 07:30 órától 16:00 óráig, pénteken 07:30 órától 13:30 óráig) vezényléses szolgálati időrendszerben
Bérezés és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai és
a 12. melléklete, valamint a belső szabályzók alapján.
A betöltendő munkakörben ellátandó feladatok:
- A Készenléti Rendőrség vagyonkezelésében, illetve használatában lévő gépjárművek forgalmazásának, valamint nyilvántartásának érdekében végzett ügyintézési feladatok ellenőrzése
- a gépjárművek nyilvántartási jegyzékének folyamatos, naprakész vezetése
- a gépjárművek állományba vételével és használatával kapcsolatos nyilvántartási feladatok végrehajtása
- az üzemeltetési és törzsadatok kezelése
- elemző, értékelő és adatszolgáltató tevékenység ellátása
- a gépjárművek analitikai nyilvántartásának vezetése, gépjárművek selejtezése, értékesítése vonatkozásában adminisztratív, összefogó feladatok végrehajtása
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
- felsőfokú végzettség
- felhasználói szintű MS Office (Word, Excel) ismeret
- egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:
- szakmai jártasság
- Robotzsaru NEO program ismerete
- Excel kezelésének magasszintű gyakorlata
- Forrás SQL rendszer ismerete
- pénzügyi, számviteli végzettség/tapasztalat
- jogi végzettség
Elvárt kompetenciák:
- együttműködő képesség
- terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
- precíz, önálló munkavégzés
- figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
- jó problémamegoldó képesség, kezdeményező készség
- jó kommunikációs képesség szóban és írásban
- határozott, magabiztos fellépés
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. április 21.
Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.
A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően legkorábban 2023. május 01-jei hatállyal
– 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.
Jelentkezési dokumentumok:
A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát, a szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolatát, a jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, a személyes adatait és elérhetőségeit, valamint a 3 hónapnál nem régebbi, bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítványát, továbbá nyilatkozatát, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben.
A jelentkezés benyújtható:
- személyesen: a Készenléti Rendőrség Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság Műszaki Főosztály Gépjármű Osztály Gépjármű Nyilvántartó Alosztálynál (1101 Budapest, Kerepesi út 47-49., IV/C épület 4. számú iroda)
- elektronikus úton: csatlosk@kr.police.hu e-mail címre
A munkakörre vonatkozó bővebb felvilágosítást Csatlós Klaudia r. százados, a Gépjármű Nyilvántartó Alosztály mb. alosztályvezetője ad – hivatali munkaidőben –
a +36 30/387-8081-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk továbbá a jelentkezőket, hogy visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre hívunk be.
A Készenléti Rendőrség Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság igazgatója
állást hirdet
a Készenléti Rendőrség
Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság
Műszaki Főosztály
Gépjármű Osztály
Gépjármű Működést Támogató Alosztály
állományába
munkaviszonyba
kárügyintézői feladatok ellátására
ügyviteli alkalmazott (előadó)
munkakör betöltésére
A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős
Munkavégzés helye: Készenléti Rendőrség központi objektuma
1101 Budapest, Kerepesi út 47-49.
Munkaidőrend: hivatali munkaidőrend (hétfőtől csütörtökig 07:30 órától 16:00 óráig, pénteken 07:30 órától 13:30 óráig) vezényléses szolgálati időrendszerben
Bérezés és juttatások: a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 45. § (1) bekezdése alapján, megállapodás szerint
A betöltendő munkakörben ellátandó feladatok:
- a Készenléti Rendőrség vagyonkezelésében, illetve használatában lévő gépjárművek káreseményeivel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
- a beérkező ügyiratok vizsgálata, nyilvántartása és ügykezelése
- a gépjárművek javíttatása
- a biztosító társaságokkal történő kapcsolattartás
- egyéb ügyintézés és adatszolgáltatás
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
- érettségi végzettség
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
- egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
Elvárt kompetenciák:
- együttműködő képesség
- terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
- precíz, önálló munkavégzés
- figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
- megbízhatóság
- jó problémamegoldó képesség, kezdeményező készség
- jó kommunikációs képesség szóban és írásban
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. április 30.
Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.
A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően legkorábban 2023. május 01-jei hatállyal
– 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.
Jelentkezési dokumentumok:
A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát, a szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolatát, a jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, a személyes adatait és elérhetőségeit, valamint 3 hónapnál nem régebbi, bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítványát.
A jelentkezés benyújtható:
- személyesen: a Készenléti Rendőrség Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság Műszaki Főosztály Gépjármű Osztályán (1101 Budapest, Kerepesi út 47-49., XVI/E. épület 2. számú iroda)
- postai úton: a Készenléti Rendőrség Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság Műszaki Főosztály Gépjármű Osztály vezetőjének címezve (Készenléti Rendőrség, 1903 Budapest, Pf. 314.)
- elektronikus úton: a nozdroviczkyi@kr.police.hu e-mail címre
A munkakörre vonatkozó bővebb felvilágosítást Nozdroviczky Ildikó rendvédelmi alkalmazott, a Gépjármű Működést Támogató Alosztály vezetője ad – hivatali munkaidőben –
a +36 30/567-9175-ös telefonszámon.
Tájékoztatjuk továbbá a jelentkezőket, hogy visszajelzést csak azoknak küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre hívunk be.
A Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője
állást hirdet
a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság
Gazdasági Igazgatóság
Igazgatási Osztály
állományába
rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba
kiemelt ügyintéző (jogi/jogtanácsos)
munkakör betöltésére
A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős
Munkakör jellemzője: „F” munkaköri kategóriába tartozó munkakör
Munkavégzés helye: Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság
8200 Veszprém, Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 2.
Bérezés: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a 12. melléklete alapján.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- a feladatkörébe tartozó szerződések elkészítése és jogi ellenőrzése, ellenjegyzése
- a polgári nem peres eljárás keretében a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság követeléseinek érvényesítése
- a belső szabályozók és szabályzatok előkészítésében való részvétel
- jogi állásfoglalások készítése
- a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság nevében lebonyolításra kerülő közbeszerzési és beszerzési eljárások előkészítésében és végrehajtásában való közreműködés
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- jogi egyetemi végzettség
- jogi szakvizsga
- felhasználói szintű MS Office (Word, Excel) ismeretek
- egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:
- szakvizsgát követő minimum 1-3 éves államigazgatási szakmai gyakorlat
- professzionális szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret
- „B” kategóriás gépjárművezetői engedély megléte
Elvárt kompetenciák:
- precíz, önálló és gyors munkavégzés
- jó kommunikációs és együttműködő képesség
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
- figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
- megbízhatóság
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes szakmai önéletrajz elérhetőségekkel
- iskolai végzettségekről (felsőfokú) szóló bizonyítványok másolatai
- motivációs levél
- amennyiben rendelkezik közalkalmazotti, rendvédelmi igazgatási alkalmazotti vagy köztisztviselői jogviszonyt igazoló dokumentummal, annak fénymásolata
- hozzájárulási nyilatkozat, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben
- hozzájáruló nyilatkozat (nem kötelező, szabadon választható elem) arról, hogy a jelentkező álláshirdetésre benyújtott jelentkezését a Rendőrség hivatalos honlapján (www.police.hu) található érintetti tájékoztatóban foglaltak alapján megőrizzük, egy jövőben felmerülő álláshirdetés reményében
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. április 13.
A munkakör legkorábban 2023. június 01. napjától tölthető be.
Az álláshirdetéssel kapcsolatosan további információt Szabóné Dr. Bors Nikoletta, az Igazgatási Osztály mb. vezetője tud adni a 88/544-632-es telefonszámon.
Az álláshirdetés benyújtásának módja:
- postai úton: a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság Gazdasági Igazgatóság Igazgatási Osztály részére a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság címére történő megküldésével (8200 Veszprém, Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 2.)
- elektronikus úton: a szabonebn@veszprem.police.hu e-mail címre
Az Országos Rendőr-főkapitányság Gazdasági Főigazgatóság vezetője
állást hirdet
az Országos Rendőr-főkapitányság
Gazdasági Főigazgatóság
Gazdálkodási Főosztály
Illetmény- és Létszámgazdálkodási Osztály
állományába
rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba
főügyintéző (pénzügyi)
munkakör betöltésére
A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony
Munkakör jellemzője: „E” munkaköri kategóriába tartozó munkakör
Munkavégzés telephelye: Országos Rendőr-főkapitányság
Gazdasági Főigazgatóság
Gazdálkodási Főosztály
Illetmény- és Létszámgazdálkodási Osztály
1139 Budapest, Teve utca 4-6.
Munkaidőrend: hivatali
Bérezés: az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai és a 12. melléklete, valamint a belső szabályzók az irányadók.
A munkakörhöz tartozó lényeges feladatok:
- a szervezet humánstratégiájának a kialakításában és a Rendőrség szervezetfejlesztési folyamatában való részvétel
- a Rendőrség költségvetési szervei költségvetési javaslatainak, a foglalkoztatási táblák és kereseti elemek megállapítására vonatkozó adatszolgáltatások, azok megalapozottsága és egymással való összhangjának ellenőrzése, valamint azokról összesítő-, elemző-, értékelő táblázatok készítése
- a cím költségvetési tervjavaslatának összeállításához szükséges illetmény- és létszámstatisztikai számítások elkészítésében való részvétel
- az ORFK Központi keret figyelemmel kísérése és elemzése
- különböző szintű vezetői döntések elősegítése érdekében kalkulációk készítése
- egyes meghatározott illetményelemek alakulásának figyelemmel kísérése és elemzése
- az illetmény- és létszámgazdálkodási jelentések, értékelések, statisztikai adatszolgáltatások, valamint elemzések elkészítésében közreműködés
- a különböző foglalkoztatási jogviszonyokra vonatkozó jogszabályok, azok változásai és illetményrendszerre történő kihatásának megismerése, figyelemmel kísérése és alkalmazása
- a jogszabály alkalmazás során felmerülő, illetménygazdálkodással kapcsolatos kérdések megoldásában és állásfoglalás kialakításában közreműködés
- a jogszabályok, belső normák koordinációjában – az illetménygazdálkodási területet érintően – való részvétel
- a Rendőrség költségvetési szerveivel folytatandó tárgyalások lefolytatásához szükséges létszám- és illetménygazdálkodási számítások előkészítésében közreműködés
- kapcsolattartás a Belügyminisztériummal, a Magyar Államkincstárral és a Rendőrség cím alá tartozó szervekkel
- középirányítói szakmai ellenőrzésekben való részvétel
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
- felsőfokú szakirányú (pénzügyi, gazdasági) végzettség
- felhasználói szintű MS Office (Excel, Word) ismeretek
A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:
- költségvetési szervnél szerzett gyakorlat
Elvárt kompetenciák:
- precíz, önálló munkavégzés
- rendszerben való gondolkodás képessége
- együttműködő képesség
- jó kommunikációs készség
- terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
- megbízhatóság
- problémamegoldó képesség, kezdeményező készség
- újításokra nyitott, kreatív személyiség
Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.
A jelentkezés beérkezésének határideje: 2023. június 30.
A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően várhatóan legkorábban 2023. május 01-jei hatállyal – 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.
Benyújtandó dokumentumok:
A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát és motivációs levelét – bérigény megjelöléssel–, jelentkező szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolatát, a jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, valamint a személyes adatait és elérhetőségeit, továbbá a jelentkező hozzájárulási nyilatkozatát, hogy engedélyezi a személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben.
Az érvénytelen, feltételeknek nem megfelelő, illetve határidőn túl benyújtott jelentkezéseket érdemi vizsgálat nélkül elutasítjuk.
A jelentkezés benyújtható: elektronikus úton a kgfo.orfk@orfk.police.hu e-mail címre.
A munkakörrel kapcsolatban további információt Bánátiné Csipes Ágnes r. alezredes, az Illetmény- és Létszámgazdálkodási Osztály vezetője nyújt munkaidőben a +36 70/378-7546-os telefonszámon.
A Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője
állást hirdet
a Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság
Humánigazgatási Szolgálat
Egészségügyi és Pszichológiai Csoport
állományába
rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba
orvos
munkakör betöltésére
A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős
Munkakör jellemzője: „F” munkaköri kategóriába tartozó munkakör
Munkavégzés helye: Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság
Humánigazgatási Szolgálat
Egészségügyi és Pszichológiai Csoport
Munkarend: vezényléses
Bérezés: az egészségügyi szolgálati jogviszonyról szóló 2020. évi C. törvény alapján.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- a Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányságon működő orvosi rendelőben gyógyító-megelőző alapellátás végzése
- az ellátási körbe utalt szervek személyi állományának egészségügyi alkalmassági vizsgálatának végzése
- az ellátási körbe utalt állomány vonatkozásában az ideiglenes szolgálat és a keresőképtelenség vizsgálata, szükséges esetekben betegállományba-vétel, illetve a 30 napon túl betegállományban lévők felülvizsgálatra utalása
- az egészségügyi anyaggazdálkodással kapcsolatos teendők ellátása
- a Humánigazgatási Szolgálat vezetője által kiadott, a szolgálat ellátásával kapcsolatos egyéb jellegű feladatok végzése
- rendezvények, lövészetek biztosítása
A munkakör betöltésének alapvető feltételei:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet, melyet három hónapnál nem régebbi, bejegyzés mentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
- orvosi végzettség (egyetem)
- foglalkozás-egészségügyi végzettség
- érvényes működési nyilvántartás
- egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
Az álláshirdetésre jelentkezés elbírálása során előnyt jelent:
- foglalkozás-egészségügyi tapasztalat
Elvárt kompetenciák:
- együttműködő képesség
- jó kommunikációs készség
- terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
- precíz, önálló munkavégzés
- megbízhatóság
Az álláshirdetésre jelentkezés határideje: 2023. április 15.
Az álláshirdetés elbírálásának határideje: 2023. április 20.
A munkakörbe történő kinevezés várható legkorábbi ideje: 2023. május 01.
Az álláshirdetésre jelentkezésnek tartalmaznia kell:
- a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát
- a jelentkező szakmai és egyéb iskolai végzettségéről szóló bizonyítványainak és tanúsítványok fénymásolatát
- a jelentkező jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, valamint beosztásait
- a jelentkező személyes adatait és elérhetőségeit
A fényképpel ellátott önéletrajzot, motivációs levelet és a végzettséget igazoló okiratok másolatát elektronikusan 2023. április 15-ig kell benyújtani.
A jelentkezés benyújtható:
- személyesen: a Nógrád Vármegyei Rendőrfőkapitányság Humánigazgatási Szolgálatánál a 3100 Salgótarján, Rákóczi út 40. szám alatt
- postai úton: a Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság Humánigazgatási Szolgálat vezetőjének címezve (Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság, 3100 Salgótarján, Rákóczi út 40.), a jelentkező a jelentkezését tartalmazó zárt borítékra a „orvos” jeligét tüntesse fel
- elektronikus úton: humszolg.nogradvmrfk@nograd.police.hu e-mail címre
A beosztásra vonatkozó további részletes felvilágosítást Bakos Attiláné r. alezredes,
a Humánigazgatási Szolgálat vezetője nyújt – hivatali munkaidőben – a (32) 310-458-as telefonszámon.
Az álláshirdetés elbírálásának módja:
A jelentkezés benyújtását követően személyes beszélgetésre, meghallgatásra kerül sor.
A jelentkező meghallgatását követően írásban kerül értesítésre a döntésről, legkésőbb az álláshirdetés jelentkezési határidejének leteltét követő 30 napon belül.
A beérkezett érvényes jelentkezéseket a Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője által kijelölt személy bírálja el.
Az érvénytelen, feltételeknek nem megfelelő, illetve határidőn túl benyújtott jelentkezések érdemi vizsgálat nélkül elutasításra kerülnek.
Az álláshirdetést kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott jelentkezés eredményéből keletkező kár és a jelentkezés beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését.
A Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője
állást hirdet
a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság
Humánigazgatási Szolgálat
Személyügyi Alosztály
állományába
rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba
főügyintéző (HR)
munkakör betöltésére
A jogviszony időtartama és jellege: határozott idejű rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony (2023.05.01. napjától előreláthatólag 2023.09.02. napjáig)
Munkakör jellemzője: „E” munkaköri kategóriába tartozó munkakör
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős
Munkavégzés helye: Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság
8200 Veszprém, Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 2.
Munkaidőrend: vezényléses
Illetmény és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a
12. melléklete alapján.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
A Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság személyi állományával és az állományba jelentkezőkkel kapcsolatos személyügyi igazgatási feladatok ellátása, valamint a munkáltatói intézkedések jogszerű és szakszerű előkészítése, továbbá a döntésre előkészített iratok ellenőrzése a hatályos jogszabályok, belső normák és utasítások alapján.
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet, amelyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
- szakirányú felsőfokú (főiskolai vagy egyetemi) végzettség
- felhasználói szintű Word, Excel ismeretek
- egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:
- a betölteni kívánt beosztásban szerzett szakmai tapasztalat
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret
- jogász vagy igaztatásszervező vagy HR végzettség
Elvárt kompetenciák:
- precíz, önálló, gyors munkavégzés
- rendszerszemlélet
- jó kommunikációs és együttműködő képesség
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
- figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
- megbízhatóság
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes szakmai önéletrajz elérhetőségekkel
- iskolai végzettségekről (felsőfokú) szóló bizonyítványok másolatai
- motivációs levél
- hozzájáruló nyilatkozatát, hogy engedélyezi a személyi adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben
- amennyiben a jelentkező rendelkezik állami költségvetési szervnél jogviszonyban eltöltött idővel, a jogviszonyt igazoló dokumentum fénymásolata
- hozzájáruló nyilatkozat (nem kötelező, szabadon választható elem) arról, hogy a jelentkező álláshirdetésre benyújtott jelentkezését a Rendőrség hivatalos honlapján (www.police.hu) található érintetti tájékoztatóban foglaltak alapján megőrizzük egy jövőben felmerülő álláshirdetés reményében
A munkakör legkorábban 2023. május 01-jei hatállyal – 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. április 05.
A munkakörrel kapcsolatosan további információt Dr. Zombor-Marx Helga r. ezredes rendőrségi tanácsos szolgálatvezető asszony tud adni a +36 88/544-636/11-86-os telefonszámon vagy Loránd György r.alezredes, a Személyügyi Alosztály vezetője a
+36 88/428-022/10-32-es telefonszámon.
A jelentkezés benyújtásának módja:
- postai úton: a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság Humánigazgatási Szolgálata részére a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság címére (8200 Veszprém, Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 2.)
- elektronikus úton: marxh@veszprem.police.hu e-mail címre lehet benyújtani
Visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre hívunk be.
Álláshirdetéseink között megtalálja valamennyi rendőri szerv ajánlatait, akár közalkalmazotti, akár hivatásos pozíciót keres.