Aktualitások

Továbbgyűrűzik a cipős ügy

2023. 03. 30., cs - 07:30
Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda

Újabb öt emberrel bővült a KR NNI-nél indult költségvetési csalási ügyekben a gyanúsítottak köre. A héten a Hajdú-Bihar Vármegyei Rendőr-főkapitányság akciózott. Egy orvost, egy cégvezetőt, két ügyintézőt és egy asszisztenst fogtak el. A KR NNI vagyonvisszaszerzési nyomozói a gyanúsítottaktól, valamint a hozzájuk köthető cégektől összesen több mint 332 millió forint értékben zároltak számlákat, és foglaltak le vagyontárgyakat. Bár ez az eljárás Debrecenben folyik, az ebben érintettek köre Pest, Bács-Kiskun és Békés vármegyékhez kötődik. Az általuk okozott kár meghaladja az egymilliárd forintot. 

Levegőben is a pályán a szemünk

2023. 03. 30., cs - 07:39
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Rendőr-főkapitányság

A Győr-Moson-Sopron Vármegyei Rendőr-főkapitányság munkatársai a Készenléti Rendőrség Légirendészeti Szolgálat helikopterének bevonásával földön és levegőben is ellenőrizték az M1-es autópálya vármegyei szakaszának forgalmát.

Országos összesítő

2023. 03. 30., cs - 03:50
ORFK Kommunikációs Szolgálat

Az elmúlt nap eseményei számokban.

Hírfolyam

 

Végiglopta az éjszakát

Négy bűncselekményt követett el néhány órán belül egy férfi Tatabányán. A rendőröknek köszönhetően többre már nem volt alkalma, ugyanis elfogták és őrizetbe vették.

 

Kapott az alkalmon

Slusszkulcsot talált egy komáromi parkolóban egy férfi. Ő azonban ahelyett, hogy a tulajdonost kereste volna meg, inkább a hozzá tartozó autót kutatta fel, amit aztán el is vitt.

 

Teljes útlezárás az M5-ös autópályán

Két kamion és egy kisteherautó ütközött Lajosmizse térségében, a Budapest felé vezető oldalon. A helyszínelés és műszaki mentés idejére a rendőrök teljes szélességében lezárták a sztrádát.

 

Lezárt akta: Kifosztás és lopások

A szekszárdi nyomozók befejezték annak az ügynek a vizsgálatát, melyben egy 28 éves medinai férfit gyanúsítottak meg kifosztás bűntett és több lopás elkövetésével.

 

Lezárt akta: „Letelt a munkaidőm”

Három motoros is felborult tavaly egy letakarítatlan, sáros útszakaszon Isaszegnél. A vizsgálat feltárta, foglalkozási szabályszegések idézték elő a baleseteket. A monori rendőrök vádemelést javasolnak egy cég műszaki igazgatója és két beosztottja ellen.

 

Rozmaring 30 euróért?

Ismét kamudrog-árusokat fogtak el a budapesti rendőrök. A két férfi marihuánaként adott el fűszert turistáknak, csalással gyanúsítják őket.

Körözési toplista

Előtérben

Bűnügy

Segítségre van szüksége Önnek, családtagjainak vagy ismerőseinek?

Mit tegyek

Azonnali intézkedést igénylő esetben keresse fel a legközelebbi rendőrkapitányságot, vagy hívja a 112 segélykérő számot!

Bűnügyi hírek

Végiglopta az éjszakát

2023. 03. 30., cs - 09:39
Komárom-Esztergom Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Négy bűncselekményt követett el néhány órán belül egy férfi Tatabányán. A rendőröknek köszönhetően többre már nem volt alkalma, ugyanis elfogták és őrizetbe vették.

Kapott az alkalmon

2023. 03. 30., cs - 09:36
Komárom-Esztergom Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Slusszkulcsot talált egy komáromi parkolóban egy férfi. Ő azonban ahelyett, hogy a tulajdonost kereste volna meg, inkább a hozzá tartozó autót kutatta fel, amit aztán el is vitt.

A nyitott autókban lehetőséget látott

2023. 03. 30., cs - 09:28
Csongrád-Csanád Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Egy autót elvitt és összetört, egyből pedig az értékeket vitte el egy helybeli férfi Hódmezővásárhelyen. A rendőrök elfogták.

Lezárt akta: Kifosztás és lopások

2023. 03. 30., cs - 08:38
Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság

A szekszárdi nyomozók befejezték annak az ügynek a vizsgálatát, melyben egy 28 éves medinai férfit gyanúsítottak meg kifosztás bűntett és több lopás elkövetésével.

Körözések listája
Bűnügyi térkép

Bűnmegelőzés

 

Piacoztak és iskolában voltak a rendőrök

A Kunszentmiklósi Rendőrkapitányság bűnmegelőzési munkatársai felnőttekkel és gyermekekkel különböző platformokon, különböző megelőzési témákról beszélgettek.

Rendészet

Rendészeti hírek

Túltolta

2023. 03. 29., sze - 12:30
Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Hatvankilenc. Nem ennyivel közlekedett, hanem ennyivel lépte túl a megengedett sebességet egy autós Kocséron.

Szolgálatban és azon kívül is

2023. 03. 29., sze - 09:22
Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Az elmúlt napokban több körözöttet, bolti tolvajt is elfogtak a szekszárdi egyenruhások.

Ártánd - Borş
HU

1/2 óra

ROM
Beregsurány - Астей
HU

1/2 óra

UKR
Csanádpalota Autópálya Határátkelő - Nădlac II
HU

1 óra

2 óra

ROM
Csengersima - Petea
HU

1 óra

1/2 óra

ROM
Nagykereki - Bors II
HU

1/2 óra

ROM
Nagylak - Nădlac
HU

1 óra

1 óra

ROM
Röszke - Horgoš autópálya
HU

1 óra

3 óra

SRB
Tompa - Kelebia
HU

2 óra

SRB
A további határátkelőhelyeken nincs 15 percet meghaladó várakozási idő.
Baleseti térkép

Baleset-megelőzés

Rendőrségről

Szeretne a rendőrségnél szolgálni?

A Rendőrségi Oktatási és Kiképző Központ igazgatója

állást hirdet

 

a Rendőrségi Oktatási és Kiképző Központ

Rendőrképző Akadémia

 Módszertani Főosztály

Képzésszervezési ás Tanulmányi Osztály

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

oktatásszervezői feladatok ellátására

főügyintéző (HR)

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős

 

Munkakör jellemzője: „E” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

A munkavégzés helye: Rendőrségi Oktatási és Kiképző Központ

                                       Rendőrképző Akadémia

                                       Módszertani Főosztály

                                       Képzésszervezési ás Tanulmányi Osztály

                                       2090 Remeteszőlős, Nagykovácsi út 3.         

 

Munkarend: vezényléses

 

Bérezés: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a 12. melléklete alapján.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • elkészíti a képzési csoportok tanóra rendjét
  • részt vesz a képzésben részt vevők tanulmányi ügyeivel kapcsolatos kérelmek, valamint beadványok ügyintézésében
  • együttműködik a képzést végző osztályok munkatársaival és adminisztrációs munkájukat segíti
  • vezeti a képzésben résztvevők adatait, oktatási dokumentációit, valamint a foglalkozásokról történő hiányzásaikat
  • közreműködik az intézmény tanulmányi munkájával összefüggő adatszolgáltatásiban
  • gondoskodik az egyes oktatási dokumentumok rendszeres ellenőrzéséről és intézkedik a feltárt hiányosságok, hibák javításáról
  • közreműködik a képzésekben való részvételi feltételek, valamint a vizsgára bocsátási feltételek meglétének ellenőrzésében
  • részt vesz az információs, ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszer működtetésében
  • támogatja a közvetlen vezetőjének adminisztratív, valamint döntéselőkészítő munkáját

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, amelyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • felsőfokú végzettség
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret (MS Office irodai alkalmazások)

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • oktatás-, képzésszervezésben szerzett tapasztalat
  • Robotzsaru NEO rendszer ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • jó munkabíró képesség
  • pontosság, megbízható munkavégzés
  • rugalmasság

 

Jelentkezési határidő: 2023. április 30.

 

Jelentkezés benyújtása:

 

A fényképpel ellátott önéletrajzot, motivációs levelet és végzettséget igazoló okiratok másolatát elektronikusan a rokk@rokk.police.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

 

A munkakörrel kapcsolatban további tájékoztatást Balogh Zoltán r. őrnagy, a Képzésszervezési és Tanulmányi Osztály mb. vezetője tud nyújtani a +36 1/391-3563-as, illetve a 38-120-as telefonszámon.

 

A Füzesabonyi Rendőrkapitányság vezetője

állást hirdet

 

a Heves Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Füzesabonyi Rendőrkapitányság

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

informatikus feladatok ellátására
főügyintéző (IT)

 munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős

 

Munkakör jellemzője: „E” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Munkavégzés helye:                                   

                                   Heves Vármegyei Rendőr-főkapitányság

                                   Füzesabonyi Rendőrkapitányság

                                   3390 Füzesabony, Baross G. u. 12.

 

Illetmény és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a 12. melléklete alapján.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • A Füzesabony Rendőrkapitányság rendszergazdai feladatainak ellátása
  • a Rendőrkapitányságon bevezetésre kerülő új alkalmazások telepítése, konfigurálása, valamint a programokban történő változások átvezetése
  • a Rendőrkapitányság számítógépes adattárainak, nyilvántartásainak folyamatos ellenőrzése, frissítése, a felmerülő üzemeltetési problémák megoldása, szükség esetén javaslattétel a programokban történő módosítások végrehajtására
  • a munkaállomások és azok rendszerkörnyezetének kialakítása, az igényelt változások elvégzése, a működtetés biztosítása, továbbá a felmerülő hibák elhárítása
  • a felhasználók jogosultságainak folyamatos figyelemmel kísérése, új felhasználók jogainak kiosztása, valamint a meglévő jogosultságok beosztáshoz és munkakörhöz történő rendszeres igazítása

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
    • cselekvőképesség
    • büntetlen előélet
  • felsőfokú informatikai (főiskolai vagy egyetemi alapképzésben, a többciklusú rendszerben pedig az alapképzésben és mesterképzésben vagy doktori képzésben szerzett) végzettség vagy felsőfokú végzettség és informatikai szakirányú, az OKJ-ban szereplő, legalább felső középfokú részszakképesítés, vagy az ott megjelölt szakképesítésekkel egyenértékű, a szakképesítés megszerzésének időpontjában államilag elismert szakképesítés
  • hozzájárulás a kifogástalan életvitel ellenőrzéséhez
  • hozzájárulás a nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

Jelentkezési határidő: 2023. május 31.

 

A jelentkezéshez benyújtandó:

  • részletes szakmai önéletrajz
  • a végzettséget igazoló okiratok másolata
     

Az állással kapcsolatosan szakmai információ a (36) 522-111/1222-es vagy 1009-es melléken, egyéb információ a Heves VMRFK Humánigazgatási Szolgálat munkatársától, Madarászné Kada Erzsébet r. alezredestől kérhető a (36) 522-111/1120-as melléken.

 

A jelentkezés benyújtásának módja:

 

  • elektronikus úton: az Informatikai Osztály vezetője, Aradi Tamás r. alezredes részére az aradit@heves.police.hu email címen keresztül
     
  • személyesen: a Gazdasági Igazgatóság Informatika Osztályán I. emelet 125 iroda
    (3300 Eger, Eszterházy tér 2.)

 

 

A Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője

állást hirdet

 

a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

fő/kiemelt ügyintéző (költségvetési belső ellenőr)

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony

 

Munkakör jellemzője: „E”/ „F” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

         

A munkavégzés helye: Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság székhelye

                                       1139 Budapest, Teve utca 4-6.

 

Munkarend: hivatali munkaidőrend (hétfőtől csütörtökig 07:30 órától 16:00 óráig, pénteken 07:30 órától 13:30 óráig)

 

Illetmény és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a
12. melléklete alapján.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • elemzi és értékeli a belső kontrollrendszer működését [a kontrollkörnyezetet, az integrált kockázatkezelési rendszert, a kontrolltevékenységeket, az információs és kommunikációs rendszert, a nyomon követési rendszer (monitoring) folyamatait], valamint vizsgálja az eredményességét, a hatékonyságát és a gazdaságosságát
  • lefolytatja az ellenőrzéseket az éves tervben meghatározottak szerint, illetve soron kívüli ellenőrzéseket végez főkapitányi feladatmeghatározás alapján
  • az ellenőrzések során megállapításokat, következtetéseket és javaslatokat fogalmaz meg
  • a belső ellenőrzési jelentések alapján megtett intézkedéseket nyilvántartja és nyomon követi
  • összeállítja a kockázatelemzéssel alátámasztott stratégiai tervet, tevékenysége során érvényesíti célkitűzéseit, nyomon követi megvalósításukat
  • elkészíti az előző év ellenőrzései alapján a beszámoló jelentést, illetve a következő évre vonatkozó éves ellenőrzési tervet
  • gondoskodik a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság Belső Ellenőrzési Kézikönyvének folyamatos fejlesztéséről
  • a belső ellenőrök számára meghatározott magatartási szabályokat betartja és betartatja

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • a költségvetési szervnél és köztulajdonban álló gazdasági társaságnál belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásáról és kötelező szakmai továbbképzéséről, valamint a költségvetési szervek vezetőinek és gazdasági vezetőinek belső kontrollrendszer témájú kötelező továbbképzésről szóló 22/2019. (XII. 23.) PM rendelet 2. §-ában meghatározott végzettségi, szakmai gyakorlati és továbbképzési feltételeknek való megfelelés
  • belső ellenőrzési tevékenységben szerzett tapasztalat vagy államháztartási, ellenőrzési, költségvetési, pénzügyi, számviteli vagy az adott költségvetési szerv tevékenységi körébe tartozó területen szerzett legalább 2 éves szakmai tapasztalat
  • felhasználói szintű MS Office ismeret
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • „B” kategóriás gépjárművezetői engedély megléte
  • Az Áht. 70. § (4) bekezdésében meghatározott engedéllyel (belső ellenőri regisztráció költségvetési szervek tekintetében) való rendelkezés illetve az államháztartásért felelős miniszter által vezetett minisztérium belső ellenőri nyilvántartásban meglévő aktív státusz, vagy beadott kérelem igazolása
  • Robotzsaru NEO program ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • határozott, magabiztos fellépés
  • kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség

 

Jelentkezés benyújtása:

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

Jelentkezési határidő: 2023. július 31.

 

A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően legkorábban 2023. május 01-jei hatállyal
 – 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

Jelentkezési dokumentumok:

  • részletes önéletrajz (abban a jelenlegi és korábbi munkahelyek és munkakörök felsorolása,
    a személyes adatok és elérhetőség megadása)  
    • motivációs levél
    • végzettségről szóló és a további feltételeknek való megfelelést igazoló okiratok fénymásolata
    • hozzájáruló nyilatkozat, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben

 

A jelentkezés benyújtható: elektronikus úton a kajdacsia@pest.police.hu e-mail címre.

 

További információt hivatali munkaidőben a +36 70/554-2923-as telefonszámon kérhet.

 

 

 

 

A Készenléti Rendőrség Parancsnoka

állást hirdet

 

a Készenléti Rendőrség

Humánigazgatási Szolgálat

Továbbképzési és Utánpótlás-tervezési Osztály

állományába

munkaviszonyba

 

tréneri feladatok ellátására

ügyintézői alkalmazott (HR személyzetfejlesztés)

munkakör betöltésére

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozott idejű munkaviszony

 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős

 

Munkavégzés helye: Készenléti Rendőrség Humánigazgatási Szolgálat

                                   1101 Budapest, Kerepesi út 47-49.

 

Munkaidőrend: vezényléses

 

Bérezés és juttatások: a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 45. § (1) bekezdése alapján, megállapodás szerint

 

A munkakörhöz tartozó lényeges feladatok:

  • a Készenléti Rendőrség személyi állománya részére különféle készségfejlesztő és együttműködést fejlesztő képzések, tréningek tervezése, szervezése és lebonyolítása
  • a képzési anyagok, valamint a különböző szakterületek készségfejlesztését célzó oktatási elemek kidolgozása és alkalmazása
  • a képzések hatékonyságának elemzése és értékelése, valamint ezek alapján a képzési stratégia kialakítására, továbbá a gyakorlati megvalósítására vonatkozó javaslat elkészítése és felterjesztése
  • a Humánigazgatási Szolgálat vezetőjével, valamint az Egészségügyi és Pszichológiai Osztály Pszichológiai Alosztályával történő folyamatos kapcsolattartás és együttműködés
  • a képzésekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • felsőfokú végzettség
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
  • minimum 5 év tréningek tervezésében és vezetésében szerzett tapasztalat

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • felsőoktatási intézményben szerzett pszichológusi vagy tanári diploma
  • rendészeti tréner vagy egyéb – minimum fél év képzési időtartamú – trénerképzésben szerzett oklevél
  • coaching tapasztalat
  • rendészeti területen vagy egyéb fegyveres testületnél szerzett munkatapasztalat

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség
  • terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • precíz, önálló munkavégzés
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • megbízhatóság
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség
  • csoportdinamika kezelése, csoportvezetés, moderálás
  • rugalmasság

 

A jelentkezés beérkezésének határideje: 2023. április 05.

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően várhatóan legkorábban 2023. május 01-jei hatállyal – 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

Benyújtandó dokumentumok:

 

  • a jelentkező részletes szakmai önéletrajza, amely tartalmazza az eddigi munkaviszonyban töltött időszakokat a korábbi munkahelyek pontos megjelölésével, valamint a meglévő iskolai végzettségeket és egyéb képzettségeket, szakmai tapasztalatokat, továbbá a jelentkező személyes adatait és elérhetőségeit
  • motivációs levél (bérigény megjelöléssel)
  • a jelentkező szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolata
  • a jelentkező hozzájárulási nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben

 

Az érvénytelen, feltételeknek nem megfelelő, illetve határidőn túl benyújtott jelentkezéseket a Humánigazgatási Szolgálat vezetője érdemi vizsgálat nélkül elutasítja.

 

A jelentkezés benyújtható: elektronikus úton a terecskeiv@kr.police.hu e-mail címre

 

A munkakörrel kapcsolatban Guld Andrea Mária tréner nyújt további információt hétköznapokon 08:00 és 16:00 óra között a 06-30/879-5532-es telefonszámon.

 

Tájékoztatjuk továbbá a jelentkezőket, hogy visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre is behívunk.

 

A Készenléti Rendőrség Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság igazgatója

állást hirdet

 

a Készenléti Rendőrség

Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság

Műszaki Főosztály

Gépjármű Osztály

Gépjármű Nyilvántartó Alosztály

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

szakügyintéző (műszaki-gazdálkodási)

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege:  teljes munkaidős

 

Munkakör jellemzője: „D” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Munkavégzés helye: Készenléti Rendőrség székhelye

                                   1101 Budapest, Kerepesi út 47-49.

 

Munkaidőrend: Hivatali munkaidőrend (hétfőtől csütörtökig 07:30 órától 16:00 óráig, pénteken 07:30 órától 13:30 óráig) vezényléses szolgálati időrendszerben

 

Bérezés és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai és
a 12. melléklete, valamint a belső szabályzók alapján.

 

A betöltendő munkakörben ellátandó feladatok:

  • A Készenléti Rendőrség vagyonkezelésében, illetve használatában lévő gépjárművek forgalmazásának, valamint nyilvántartásának érdekében végzett ügyintézési feladatok ellenőrzése
  • a gépjárművek nyilvántartási jegyzékének folyamatos, naprakész vezetése
  • a gépjárművek állományba vételével és használatával kapcsolatos nyilvántartási feladatok végrehajtása
  • az üzemeltetési és törzsadatok kezelése
  • elemző, értékelő és adatszolgáltató tevékenység ellátása
  • a gépjárművek analitikai nyilvántartásának vezetése, gépjárművek selejtezése, értékesítése vonatkozásában adminisztratív, összefogó feladatok végrehajtása

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • felsőfokú végzettség
  • felhasználói szintű MS Office (Word, Excel) ismeret
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • szakmai jártasság
  • Robotzsaru NEO program ismerete
  • Excel kezelésének magasszintű gyakorlata
  • Forrás SQL rendszer ismerete
  • pénzügyi, számviteli végzettség/tapasztalat
  • jogi végzettség

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség
  • terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • precíz, önálló munkavégzés
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • jó problémamegoldó képesség, kezdeményező készség
  • jó kommunikációs képesség szóban és írásban
  • határozott, magabiztos fellépés

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. április 21.

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően legkorábban 2023. május 01-jei hatállyal
 – 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

Jelentkezési dokumentumok:

 

A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát, a szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolatát, a jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, a személyes adatait és elérhetőségeit, valamint a 3 hónapnál nem régebbi, bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítványát, továbbá nyilatkozatát, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben.

 

A jelentkezés benyújtható:

 

  • személyesen: a Készenléti Rendőrség Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság Műszaki Főosztály Gépjármű Osztály Gépjármű Nyilvántartó Alosztálynál (1101 Budapest, Kerepesi út 47-49., IV/C épület 4. számú iroda)

 

 

A munkakörre vonatkozó bővebb felvilágosítást Csatlós Klaudia r. százados, a Gépjármű Nyilvántartó Alosztály mb. alosztályvezetője ad – hivatali munkaidőben –
a +36 30/387-8081-es telefonszámon.

 

Tájékoztatjuk továbbá a jelentkezőket, hogy visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre hívunk be.

 

A Készenléti Rendőrség Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság igazgatója

állást hirdet

 

a Készenléti Rendőrség

Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság

Műszaki Főosztály

Gépjármű Osztály

Gépjármű Működést Támogató Alosztály

állományába

munkaviszonyba

 

kárügyintézői feladatok ellátására

ügyviteli alkalmazott (előadó)

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű munkaviszony

 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős

 

Munkavégzés helye: Készenléti Rendőrség központi objektuma   

                                   1101 Budapest, Kerepesi út 47-49.

 

Munkaidőrend: hivatali munkaidőrend (hétfőtől csütörtökig 07:30 órától 16:00 óráig, pénteken 07:30 órától 13:30 óráig) vezényléses szolgálati időrendszerben

 

Bérezés és juttatások: a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 45. § (1) bekezdése alapján, megállapodás szerint

 

A betöltendő munkakörben ellátandó feladatok:

  • a Készenléti Rendőrség vagyonkezelésében, illetve használatában lévő gépjárművek káreseményeivel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
  • a beérkező ügyiratok vizsgálata, nyilvántartása és ügykezelése
  • a gépjárművek javíttatása
  • a biztosító társaságokkal történő kapcsolattartás
  • egyéb ügyintézés és adatszolgáltatás

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • érettségi végzettség
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség
  • terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • precíz, önálló munkavégzés
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • megbízhatóság
  • jó problémamegoldó képesség, kezdeményező készség
  • jó kommunikációs képesség szóban és írásban

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. április 30.

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően legkorábban 2023. május 01-jei hatállyal
– 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

Jelentkezési dokumentumok:

 

A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát, a szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolatát, a jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, a személyes adatait és elérhetőségeit, valamint 3 hónapnál nem régebbi, bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítványát.

 

A jelentkezés benyújtható:

 

  • személyesen: a Készenléti Rendőrség Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság Műszaki Főosztály Gépjármű Osztályán (1101 Budapest, Kerepesi út 47-49., XVI/E. épület 2. számú iroda)

 

  • postai úton: a Készenléti Rendőrség Műszaki és Üzemeltetési Igazgatóság Műszaki Főosztály Gépjármű Osztály vezetőjének címezve (Készenléti Rendőrség, 1903 Budapest, Pf. 314.)

 

  • elektronikus úton: a nozdroviczkyi@kr.police.hu e-mail címre

 

 

A munkakörre vonatkozó bővebb felvilágosítást Nozdroviczky Ildikó rendvédelmi alkalmazott, a Gépjármű Működést Támogató Alosztály vezetője ad – hivatali munkaidőben –
a +36 30/567-9175-ös telefonszámon.

 

Tájékoztatjuk továbbá a jelentkezőket, hogy visszajelzést csak azoknak küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre hívunk be.

 

 

A Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője

állást hirdet

 

a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Gazdasági Igazgatóság

Igazgatási Osztály

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

kiemelt ügyintéző (jogi/jogtanácsos)

munkakör betöltésére

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős

 

Munkakör jellemzője: „F” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Munkavégzés helye: Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság

                                    8200 Veszprém, Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 2.

 

Bérezés: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a 12. melléklete alapján.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • a feladatkörébe tartozó szerződések elkészítése és jogi ellenőrzése, ellenjegyzése
  • a polgári nem peres eljárás keretében a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság követeléseinek érvényesítése
  • a belső szabályozók és szabályzatok előkészítésében való részvétel
  • jogi állásfoglalások készítése
  • a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság nevében lebonyolításra kerülő közbeszerzési és beszerzési eljárások előkészítésében és végrehajtásában való közreműködés

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
    • cselekvőképesség
    • büntetlen előélet
    • jogi egyetemi végzettség
    • jogi szakvizsga
    • felhasználói szintű MS Office (Word, Excel) ismeretek
    • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • szakvizsgát követő minimum 1-3 éves államigazgatási szakmai gyakorlat
  • professzionális szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret
  • „B” kategóriás gépjárművezetői engedély megléte

 

Elvárt kompetenciák:

  • precíz, önálló és gyors munkavégzés
  • jó kommunikációs és együttműködő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • megbízhatóság

 

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes szakmai önéletrajz elérhetőségekkel
  • iskolai végzettségekről (felsőfokú) szóló bizonyítványok másolatai
  • motivációs levél
  • amennyiben rendelkezik közalkalmazotti, rendvédelmi igazgatási alkalmazotti vagy köztisztviselői jogviszonyt igazoló dokumentummal, annak fénymásolata
  • hozzájárulási nyilatkozat, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben
  • hozzájáruló nyilatkozat (nem kötelező, szabadon választható elem) arról, hogy a jelentkező álláshirdetésre benyújtott jelentkezését a Rendőrség hivatalos honlapján (www.police.hu) található érintetti tájékoztatóban foglaltak alapján megőrizzük, egy jövőben felmerülő álláshirdetés reményében

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. április 13.

 

A munkakör legkorábban 2023. június 01. napjától tölthető be.

 

Az álláshirdetéssel kapcsolatosan további információt Szabóné Dr. Bors Nikoletta, az Igazgatási Osztály mb. vezetője tud adni a 88/544-632-es telefonszámon.

 

Az álláshirdetés benyújtásának módja:

 

  • postai úton: a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság Gazdasági Igazgatóság Igazgatási Osztály részére a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság címére történő megküldésével (8200 Veszprém, Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 2.)

 

  • elektronikus úton: a szabonebn@veszprem.police.hu e-mail címre

 

Az Országos Rendőr-főkapitányság Gazdasági Főigazgatóság vezetője

állást hirdet

 

az Országos Rendőr-főkapitányság

Gazdasági Főigazgatóság

Gazdálkodási Főosztály

Illetmény- és Létszámgazdálkodási Osztály

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

főügyintéző (pénzügyi)

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony

Munkakör jellemzője: „E” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

Munkavégzés telephelye: Országos Rendőr-főkapitányság

                                            Gazdasági Főigazgatóság

                                            Gazdálkodási Főosztály

                                            Illetmény- és Létszámgazdálkodási Osztály

                                            1139 Budapest, Teve utca 4-6.

 

Munkaidőrend: hivatali

 

Bérezés: az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai és a 12. melléklete, valamint a belső szabályzók az irányadók.

 

A munkakörhöz tartozó lényeges feladatok:

  • a szervezet humánstratégiájának a kialakításában és a Rendőrség szervezetfejlesztési folyamatában való részvétel
  • a Rendőrség költségvetési szervei költségvetési javaslatainak, a foglalkoztatási táblák és kereseti elemek megállapítására vonatkozó adatszolgáltatások, azok megalapozottsága és egymással való összhangjának ellenőrzése, valamint azokról összesítő-, elemző-, értékelő táblázatok készítése
  • a cím költségvetési tervjavaslatának összeállításához szükséges illetmény- és létszámstatisztikai számítások elkészítésében való részvétel
  • az ORFK Központi keret figyelemmel kísérése és elemzése
  • különböző szintű vezetői döntések elősegítése érdekében kalkulációk készítése
  • egyes meghatározott illetményelemek alakulásának figyelemmel kísérése és elemzése
  • az illetmény- és létszámgazdálkodási jelentések, értékelések, statisztikai adatszolgáltatások, valamint elemzések elkészítésében közreműködés
  • a különböző foglalkoztatási jogviszonyokra vonatkozó jogszabályok, azok változásai és illetményrendszerre történő kihatásának megismerése, figyelemmel kísérése és alkalmazása
  • a jogszabály alkalmazás során felmerülő, illetménygazdálkodással kapcsolatos kérdések megoldásában és állásfoglalás kialakításában közreműködés
  • a jogszabályok, belső normák koordinációjában – az illetménygazdálkodási területet érintően – való részvétel
  • a Rendőrség költségvetési szerveivel folytatandó tárgyalások lefolytatásához szükséges létszám- és illetménygazdálkodási számítások előkészítésében közreműködés
  • kapcsolattartás a Belügyminisztériummal, a Magyar Államkincstárral és a Rendőrség cím alá tartozó szervekkel
  • középirányítói szakmai ellenőrzésekben való részvétel

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • felsőfokú szakirányú (pénzügyi, gazdasági) végzettség
  • felhasználói szintű MS Office (Excel, Word) ismeretek

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • költségvetési szervnél szerzett gyakorlat 

 

Elvárt kompetenciák:

  • precíz, önálló munkavégzés
  • rendszerben való gondolkodás képessége
  • együttműködő képesség
  • jó kommunikációs készség
  • terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • megbízhatóság
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A jelentkezés beérkezésének határideje: 2023. június 30.

 

A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően várhatóan legkorábban 2023. május 01-jei hatállyal – 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

Benyújtandó dokumentumok:

A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát és motivációs levelét – bérigény megjelöléssel–, jelentkező szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolatát, a jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, valamint a személyes adatait és elérhetőségeit, továbbá a jelentkező hozzájárulási nyilatkozatát, hogy engedélyezi a személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben.

 

Az érvénytelen, feltételeknek nem megfelelő, illetve határidőn túl benyújtott jelentkezéseket érdemi vizsgálat nélkül elutasítjuk.

 

A jelentkezés benyújtható: elektronikus úton a  kgfo.orfk@orfk.police.hu e-mail címre.

 

A munkakörrel kapcsolatban további információt Bánátiné Csipes Ágnes r. alezredes, az Illetmény- és Létszámgazdálkodási Osztály vezetője nyújt munkaidőben a +36 70/378-7546-os telefonszámon.

A Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője

állást hirdet

 

a Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Humánigazgatási Szolgálat

Egészségügyi és Pszichológiai Csoport

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

orvos

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege:  teljes munkaidős

 

Munkakör jellemzője: „F” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Munkavégzés helye:   Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság

                                      Humánigazgatási Szolgálat

                                      Egészségügyi és Pszichológiai Csoport

 

Munkarend: vezényléses

Bérezés: az egészségügyi szolgálati jogviszonyról szóló 2020. évi C. törvény alapján.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • a Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányságon működő orvosi rendelőben gyógyító-megelőző alapellátás végzése
  • az ellátási körbe utalt szervek személyi állományának egészségügyi alkalmassági vizsgálatának végzése
  • az ellátási körbe utalt állomány vonatkozásában az ideiglenes szolgálat és a keresőképtelenség vizsgálata, szükséges esetekben betegállományba-vétel, illetve a 30 napon túl betegállományban lévők felülvizsgálatra utalása
  •  az egészségügyi anyaggazdálkodással kapcsolatos teendők ellátása
  • a Humánigazgatási Szolgálat vezetője által kiadott, a szolgálat ellátásával kapcsolatos egyéb jellegű feladatok végzése
  • rendezvények, lövészetek biztosítása

 

A munkakör betöltésének alapvető feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet három hónapnál nem régebbi, bejegyzés mentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • orvosi végzettség (egyetem)
  • foglalkozás-egészségügyi végzettség
  • érvényes működési nyilvántartás
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

Az álláshirdetésre jelentkezés elbírálása során előnyt jelent:

  • foglalkozás-egészségügyi tapasztalat

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség
  • jó kommunikációs készség
  • terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • precíz, önálló munkavégzés
  • megbízhatóság

 

Az álláshirdetésre jelentkezés határideje: 2023. április 15.

 

Az álláshirdetés elbírálásának határideje: 2023. április 20.

 

A munkakörbe történő kinevezés várható legkorábbi ideje: 2023. május 01.

 

Az álláshirdetésre jelentkezésnek tartalmaznia kell:

  • a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát
  • a jelentkező szakmai és egyéb iskolai végzettségéről szóló bizonyítványainak és tanúsítványok fénymásolatát
  • a jelentkező jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, valamint beosztásait
  • a jelentkező személyes adatait és elérhetőségeit

 

A fényképpel ellátott önéletrajzot, motivációs levelet és a végzettséget igazoló okiratok másolatát elektronikusan 2023. április 15-ig kell benyújtani.

 

A jelentkezés benyújtható:

  • személyesen: a Nógrád Vármegyei Rendőrfőkapitányság Humánigazgatási Szolgálatánál a 3100 Salgótarján, Rákóczi út 40. szám alatt
  • postai úton: a Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság Humánigazgatási Szolgálat vezetőjének címezve (Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság, 3100 Salgótarján, Rákóczi út 40.), a jelentkező a jelentkezését tartalmazó zárt borítékra a „orvos” jeligét tüntesse fel
  • elektronikus úton: humszolg.nogradvmrfk@nograd.police.hu e-mail címre

 

A beosztásra vonatkozó további részletes felvilágosítást Bakos Attiláné r. alezredes,
a Humánigazgatási Szolgálat vezetője nyújt – hivatali munkaidőben – a (32) 310-458-as telefonszámon.

 

Az álláshirdetés elbírálásának módja:

 

A jelentkezés benyújtását követően személyes beszélgetésre, meghallgatásra kerül sor.

A jelentkező meghallgatását követően írásban kerül értesítésre a döntésről, legkésőbb az álláshirdetés jelentkezési határidejének leteltét követő 30 napon belül.

A beérkezett érvényes jelentkezéseket a Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője által kijelölt személy bírálja el.

Az érvénytelen, feltételeknek nem megfelelő, illetve határidőn túl benyújtott jelentkezések érdemi vizsgálat nélkül elutasításra kerülnek.

Az álláshirdetést kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott jelentkezés eredményéből keletkező kár és a jelentkezés beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését.

A Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője

állást hirdet

 

a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Humánigazgatási Szolgálat

Személyügyi Alosztály

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

főügyintéző (HR)

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozott idejű rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony (2023.05.01. napjától előreláthatólag 2023.09.02. napjáig)

 

Munkakör jellemzője: „E” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Foglalkoztatás jellege:   teljes munkaidős

 

Munkavégzés helye:       Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság

                                          8200 Veszprém, Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 2.

 

Munkaidőrend:              vezényléses                                

 

Illetmény és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a
12. melléklete alapján.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

A Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság személyi állományával és az állományba jelentkezőkkel kapcsolatos személyügyi igazgatási feladatok ellátása, valamint a munkáltatói intézkedések jogszerű és szakszerű előkészítése, továbbá a döntésre előkészített iratok ellenőrzése a hatályos jogszabályok, belső normák és utasítások alapján.

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, amelyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • szakirányú felsőfokú (főiskolai vagy egyetemi) végzettség
  • felhasználói szintű Word, Excel ismeretek
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • a betölteni kívánt beosztásban szerzett szakmai tapasztalat
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret
  • jogász vagy igaztatásszervező vagy HR végzettség

 

Elvárt kompetenciák:

  • precíz, önálló, gyors munkavégzés
  • rendszerszemlélet
  • jó kommunikációs és együttműködő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • megbízhatóság

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes szakmai önéletrajz elérhetőségekkel
  • iskolai végzettségekről (felsőfokú) szóló bizonyítványok másolatai
  • motivációs levél
  • hozzájáruló nyilatkozatát, hogy engedélyezi a személyi adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben
  • amennyiben a jelentkező rendelkezik állami költségvetési szervnél jogviszonyban eltöltött idővel, a jogviszonyt igazoló dokumentum fénymásolata
  • hozzájáruló nyilatkozat (nem kötelező, szabadon választható elem) arról, hogy a jelentkező álláshirdetésre benyújtott jelentkezését a Rendőrség hivatalos honlapján (www.police.hu) található érintetti tájékoztatóban foglaltak alapján megőrizzük egy jövőben felmerülő álláshirdetés reményében

 

A munkakör legkorábban 2023. május 01-jei hatállyal – 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. április 05.

 

A munkakörrel kapcsolatosan további információt Dr. Zombor-Marx Helga r. ezredes rendőrségi tanácsos szolgálatvezető asszony tud adni a +36 88/544-636/11-86-os telefonszámon vagy Loránd György r.alezredes, a Személyügyi Alosztály vezetője a
+36 88/428-022/10-32-es telefonszámon.

 

A jelentkezés benyújtásának módja:

 

  • postai úton: a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság Humánigazgatási Szolgálata részére a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság címére (8200 Veszprém, Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 2.)

 

  • elektronikus úton: marxh@veszprem.police.hu e-mail címre lehet benyújtani

 

Visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre hívunk be.

 

 

Karrier

Álláshirdetéseink között megtalálja valamennyi rendőri szerv ajánlatait, akár közalkalmazotti, akár hivatásos pozíciót keres.