„Házhoz megyünk!” Bács-Kiskun megyében is

2015. 11. 20., p - 12:45
Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság

Többek között Kecskeméten indította útjára a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság a megelőző-vagyonvédelmi programot.

Az Országos Rendőr-főkapitányság hazánk vagyonbiztonságának növelése érdekében tájékoztató kampányt indított, amely hiteles forrásból, szakértőktől származó információk közreadásával segíti a lakosságot a veszélyhelyzetek elkerülése, valamint a megfelelő vagyonvédelemhez szükséges döntések meghozatalában, továbbá növelni hivatott az állampolgárok önvédelmi képességét.

 

A Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság a programot a megyében három helyszínen működteti; Kecskeméten kettő, valamint Kalocsán egy információs ponton várják a lakosságot a megelőző vagyonvédelemmel foglalkozó szakemberek. Az azonos helyen és időben működő információs pontokon a rendőrség, a vagyonvédelmi szakmai kamara, a polgárőrség, az AEGON Biztosító Zrt., a település rendészeti szervének képviselői várják az állampolgárokat, válaszolnak vagyonvédelemmel kapcsolatos kérdéseikre, megelőzési tanácsokat adnak, igény szerint helyszíni biztonságvédelmi felmérést is végeznek.

 

A programot Kecskemét központjában működő piaccsarnokban indította útjára 2015. november 20-án Szabó Vendel r. ezredes, a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság bűnügyi főkapitány-helyettese és Kerti István r. alezredes, a Kecskeméti Rendőrkapitányság vezetője. A közreműködő szervezetek képviseletében jelen volt a Személy-, Vagyonvédelmi és Magánnyomozói Szakma Kamara, a Bács-Kiskun Megyei Polgárőr Szervezetek Szövetsége, a Kecskeméti Polgárőr Közhasznú Egyesület elnöke, a Kecskeméti Városrendészet vezetője, az AEGON Biztosító Zrt. képviselője.


Kapcsolódó oldalak

Hírfolyam

 

Egészségügyi védőháló

A rendvédelmi szervek állományának hivatásos tagjai az átlagosnál nagyobb fizikai, pszichikai – esetlegesen biológiai, kémiai – kockázatnak lehetnek kitéve mindennapi munkájuk során.

 

Felgyorsult az ügymenet

2014 óta a 112-es hívásfogadó központok munkatársait kell tárcsázni baj esetén. Az elmúlt öt évben 25 milliónyian hívták fel ezt a számot, és sajnos nem csak akkor, ha segítséget akartak kérni.