Kiemelkedő HIK- és TIK-munkatársak 2024-ben

2025. 05. 05., h - 08:30
Zsaru Magazin

Évente díjazzák a hívásfogadó központok (HIK) és a tevékenységirányítási központok (TIK) kiemelkedő munkatársait. A szakmai díjat az Országos Rendőr-főkapitányság Ügyeleti Főosztálya alapította, a vezetője és a munkatársai szavazzák meg, hogy egy esztendőben ki nyújtotta a legjobb teljesítményt a területén.

A hívásfogadó és a tevékenységirányítási központok kiemelkedően teljesítő munkatársai közül a legjobbak minden évben serleget és/vagy anyagi elismerést kapnak. Ennek feltétele a kimagasló munkavégzés, de ugyancsak elismerés jár annak, akinek példás feladatellátása mellett még innovatív javaslatai is vannak, amelyek hatékonyabbá teszik az ügyeleti munkát. Ebben az esztendőben is dr. Kuczik János Zoltán vezérőrnagy, rendészeti országos rendőrfőkapitány-helyettes adta át az elismeréseket.

Elmer Márk alezrede

Az év tevékenységirányítási központ osztályvezetője, 2024

Elmer Márk alezredes, a Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság Rendészeti Igazgatóság Tevékenységirányítási Központ osztályvezetője:

„2007 óta dolgozom az ügyeleti szakterületen, és 2022 vége óta látom el az osztályvezetői tennivalókat. Bár a szakmai irányításért felelünk, és a munka koordinálása a legfontosabb feladatunk, ahhoz, hogy valaki jó osztályvezető legyen, ismernie kell az ügyeleti munka csínját-bínját, és együtt kell élnie a kollégákkal. Vezetőként azt vallom: mutass példát! Azaz, amit egy vezető elvár az embereitől, azt ő maga is csinálja meg.”

Nagy Norbert őrnagy

Az év tevékenységirányítási központ osztályvezető-helyettese, 2024

Nagy Norbert őrnagy, a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság Rendészeti Igazgatóság Tevékenységirányítási Központ osztályvezető-helyettese:

„2020 óta látok el a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság Rendészeti Igazgatóság Tevékenységirányítási Központban osztályvezető-helyettesi feladatokat. Összetett munka a miénk. Figyelünk az ügyeletesekre, a főügyeletesekre, az ügyeletvezetőkre, besegítünk az osztályvezetőknek is. A lényeg: az odafigyelés, a rengeteg munka és az emberség.”

Pappné Lovászi Margit alezredes

Az év tevékenységirányítási központ ügyeletese (tiszt), 2024

Pappné Lovászi Margit alezredes, a Csongrád-Csanád Vármegyei Rendőr-főkapitányság Rendészeti Igazgatóság Tevékenységirányítási Központ ügyeletvezetője:

„Tizenöt éve dolgozom az ügyeleti területen. Büszke vagyok az elismerésre, amely egyúttal a kollegáimnak és a parancsnokaimnak is szól. Hogyan lehet ezt a munkát jól csinálni? Mindenekelőtt csapatban végezhető hatékonyan, becsületesen, odaadással és nagy-nagy precizitással.”

Deák Péter zászlós

Az év tevékenységirányítási központ ügyeletese (tiszthelyettes), 2024

Deák Péter zászlós, a Hajdú-Bihar Vármegyei Rendőr-főkapitányság Rendészeti Igazgatóság Tevékenységirányítási Központ ügyeletese:

„2013 óta végzem a munkát az ügyeleten, és ez a siker különösen fontos számomra, mert ez egy szakmai elismerés. Hogy mitől lesz valaki jó ügyeletes? Egyrészt a csapatmunkától. Másrészt nagyon fontos a jó kommunikáció, hiszen az emberek a hívásfogadó központok munkatársai után velünk beszélnek először, lényeges, hogy ez a párbeszéd hogyan zajlik. Valamint az is, hogy milyen információt adunk az állománynak, mert a kollégák annak alapján fognak intézkedni.”

Korcsog Éva munkavállaló

Az év hívásfogadó központ supervisora, 2024:

Korcsog Éva munkavállaló, az ORFK Rendészeti Főigazgatóság Ügyeleti Főosztály Miskolci Hívásfogadó Központ ügyintézői alkalmazottja:

„Lassan tizenegy éve dolgozom a Miskolci Hívásfogadó Központban. Kezdetben hívásfogadó voltam, később csoportvezetői feladataim lettek, jelenleg az egyik részleg műszakvezető-helyettese vagyok. Kollégáimmal naponta körülbelül harmincezer hívást kezelünk, és mindez lehetne érzelmi hullámvasút is, de nekünk viszonylag hamar túl kell lépnünk a bejelentéseken, hiszen pillanatokon belül koncentrálnunk kell a következőre. A mostani munkám inkább adminisztratív jellegű, de így vagy úgy nagyon szeretek segíteni az embereknek.”

T. Z.

FOTÓ: NAGY ZOLTÁN


Kapcsolódó oldalak