Aktualitások

Még két szegedi orvost gyanúsít a KR NNI költségvetési csalással

2023. 02. 08., sze - 07:30
Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda

A hétvégén őrizetbe vett két férfi mindegyike külföldről jött éppen haza, amikor a nyomozók elfogták őket. Mindketten ahhoz a bűnszervezethez tartoznak, amelyik gyógyászati segédeszközök után járó állami támogatásokat vett fel jogosulatlanul. Mint az az egyre szélesedő ügy nyomozása során kiderült, a gyógycipőkön túl különböző ortézisekkel kapcsolatban is történtek visszaélések.

Országos összesítő

2023. 02. 09., cs - 02:22
ORFK Kommunikációs Szolgálat

Az elmúlt nap eseményei számokban.

Nem csituló migrációs nyomás

2023. 02. 08., sze - 14:56
ORFK Kommunikációs Szolgálat

Folyamatos jelenléttel védjük határainkat, idén a 2. rendőri kontingens indul Szerbiába.

Utolérték

2023. 02. 08., sze - 08:22
Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság

A pomázi rendőrök eredtek a nyomába és fogták el azt a 24 éves nőt, aki a zsaruk többszöri jelzésének ellenére sem volt hajlandó megállni autójával. Jogosítvány nélkül, vezetéstől eltiltás hatálya alatt akart meglépni, -nem sikerült.

Hírfolyam

 

Célzott sebességmérés

A Pécs és Szigetvár közötti útszakaszon ellenőrizték a gyorshajtást a rendőrök, emellett több más jellegű szabályszegés is felmerült.

 

Nincs tovább

Szombathelyen, a 86-os számú főúton fogták el a migránsokat szállító magyar embercsempészt.

 

Alkohol-lista: sör, bor, vodka, pezsgő

Sört, bort, vodkát, viszkit, pezsgőt is elloptak egy tiszakeszi portáról azok a férfiak, akiket a helyi körzeti megbízottak azonosítottak, majd elfogtak. Egy eltulajdonított gyűrű pedig az egyik tolvaj alsónadrágjából került elő.

Körözési toplista

Előtérben

Bűnügy

Segítségre van szüksége Önnek, családtagjainak vagy ismerőseinek?

Mit tegyek

Azonnali intézkedést igénylő esetben keresse fel a legközelebbi rendőrkapitányságot, vagy hívja a 112 segélykérő számot!

Bűnügyi hírek

Nincs tovább

2023. 02. 08., sze - 14:54
Vas Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Szombathelyen, a 86-os számú főúton fogták el a migránsokat szállító magyar embercsempészt.

Alkohol-lista: sör, bor, vodka, pezsgő

2023. 02. 08., sze - 14:42
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Sört, bort, vodkát, viszkit, pezsgőt is elloptak egy tiszakeszi portáról azok a férfiak, akiket a helyi körzeti megbízottak azonosítottak, majd elfogtak. Egy eltulajdonított gyűrű pedig az egyik tolvaj alsónadrágjából került elő.

Egy üzletben loptak, ismeri őket?

2023. 02. 08., sze - 13:15
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Rendőr-főkapitányság

A miskolci rendőrök ismeretlen tettesek azonosításához kérik az állampolgárok segítségét.

Gyorsétteremnél garázdálkodott

2023. 02. 08., sze - 13:03
Zala Vármegyei Rendőr-főkapitányság

A Nagykanizsai Rendőrkapitányság nyomozói gyanúsítottként hallgattak ki egy 22 éves fiatalembert.

Ki ismeri fel a férfit?

2023. 02. 08., sze - 12:40
Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Újabb videó a Bonyhádon történt szeméremsértéssel kapcsolatban.

Körözések listája
Bűnügyi térkép

Bűnmegelőzés

 

Figyelem: adathalászok!

Az elmúlt 1-2 évben Tolna vármegyében is több tucat feljelentést tettek sértettek, akik bankszámláiról ismeretlen tettesek távoli elérés segítségével különböző összegeket loptak el.

 

Rendőröktől elsőkézből

Együttműködés keretében munkatársaink közel 450 általános iskolás figyelmét hívták fel az internet veszélyeire a "Biztonságosabb Internet Nap" alkalmából, Celldömölkön.

 

A biztonság jegyében

A diákok egymásra épített előadássorozat keretében kaptak hasznos bűn- és balesetmegelőzési tanácsokat a rendőröktől.

Rendészet

Rendészeti hírek

Túlsúlyos járműszerelvény Csengersimán

2023. 02. 08., sze - 14:46
Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Rendőr-főkapitányság

A külföldi járművezetőt a szabálytalanság megszüntetésére, és közigazgatási bírság megfizetésére kötelezték.

Átengedte a volánt ittas cimborájának

2023. 02. 08., sze - 11:51
Bács-Kiskun Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Ittas járművezetés és járművezetés tiltott átengedése miatt indult büntetőeljárás egy kiskunmajsai és egy kiskunhalasi férfival szemben.

Letörte a csapórudat

2023. 02. 08., sze - 11:04
Zala Vármegyei Rendőr-főkapitányság

A zalaegerszegi rendőrök nyomozást indítottak a vasúti közlekedés biztonságát veszélyeztető ügyben.

Csanádpalota Autópálya Határátkelő - Nădlac II
HU

1 óra

1 óra

ROM
Nagylak - Nădlac
HU

1 óra

ROM
Röszke - Horgoš autópálya
HU

3 óra

SRB
Tompa - Kelebia
HU

2 óra

SRB
Záhony - Čop
HU

1/2 óra

UKR
A további határátkelőhelyeken nincs 15 percet meghaladó várakozási idő.
Baleseti térkép

Baleset-megelőzés

 

A biztonsági öv miért lenne kivétel?

A Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság által készített videó célja, hogy a biztonsági öv becsatolása a hétköznapi élet során mindenki számára egy természetes, megszokott mozdulat legyen.

 

Csak egy mozdulat

Az elmúlt héten Csongrád-Csanád vármegyében 15 személyi sérüléses közúti közlekedési baleset történt.

 

Újabb vadriasztókat helyeztek ki

A Zala Vármegyei Rendőr-főkapitányság és a Zrínyi Miklós Vadásztársaság együttműködésének köszönhetően száz darab vadriasztó prizma segíti majd a vadelütéssel végződő balesetek számának csökkentését.

 

A Nyitnikék-ben nyitottak

Az idei évben is folytatódnak az óvodások részére összeállított közlekedésre nevelési foglalkozások a vármegyeszékhelyen.

Rendőrségről

Szeretne a rendőrségnél szolgálni?

A Repülőtéri Rendőr Igazgatóság igazgatója

állást hirdet

 

a Repülőtéri Rendőr Igazgatóság

Gazdasági Igazgatóság

Közgazdasági Osztály

Számviteli Csoport

állományába

 

ügyviteli előadó (pénzügyi)

 munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony

 

Munkakör jellemzője: „B” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Foglalkoztatás jellege:   teljes munkaidős

 

Munkaidő: hivatali (hétfő - csütörtök 07:30 órától 16:00 óráig, pénteken 07:30 órától 13:30 óráig)

 

Munkavégzés helye: Repülőtéri Rendőr Igazgatóság

                                    1185 Budapest, Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

 

Illetmény és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a
12. melléklete alapján.

 

A munkakörhöz tartozó lényeges feladatok:

  • előirányzat-nyilvántartások kezelése, előirányzatok alakulásának nyomon követése, valamint a szükséges könyvelések végrehajtása
  • kivonatok alapján a bankszámlák forgalmának rögzítése, egyenleg egyeztetése, naprakész nyilvántartás vezetése
  • havi és negyedéves záráshoz szükséges feladatok és egyeztetések elvégzése
  • kötelezettségvállalások ellenőrzése és nyilvántartásba vétele
  • főkönyvi egyeztetések végrehajtása
  • év végi beszámoló készítésében való aktív részvétel
  • nyilvántartások vezetése, felügyeleti szerv részére adatszolgáltatások készítése

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • szakirányú középfokú végzettség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel)
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • regisztrált mérlegképes könyvelői képesítés
  • államháztartási szakmai gyakorlat
  • Forrás.Net program ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség
  • terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • precíz, önálló munkavégzés
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően várhatóan legkorábban
2023. március 01-jei hatállyal – 6 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

A jelentkezés beérkezésének határideje: 2023. február 15.

 

Benyújtandó dokumentumok:

A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát és motivációs levelét bérigény megjelöléssel, a jelentkező szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolatát, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványának másolatát, a jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, valamint személyes adatait és elérhetőségeit.

 

A jelentkezés benyújtható: elektronikus úton a csendesn@rri.police.hu e-mail címre.

 

A munkakörrel kapcsolatban további információt munkaidőben Göblyösné Rácz Judit nyújt a +36 1/290-3121-es és a BM: 37-330-as telefonszámon.

 

Tájékoztatjuk továbbá a jelentkezőket, hogy visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre is behívunk.

A Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője

állást hirdet

 

a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Hivatal

Biztonságfelügyeleti és Ügykezelési Csoport

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

ügykezelő (minősített adatkezelő)

munkakör betöltésére

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony

 

Munkakör jellemzője: „A” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Foglalkoztatás jellege:   teljes munkaidős

 

Munkaidőrend:              vezényléses                                

 

Munkavégzés helye:       Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság

                                          8200 Veszprém, Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 2.

                 

Illetmény és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.)
 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a 12. melléklete alapján.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság ügykezelési feladatkörébe tartozó tevékenységek ellátása, így különösen:

  • a minősített iratokkal kapcsolatos iratkezelési tevékenység elvégzése (átvétel/visszavétel, érkeztetés, nyilvántartásba vétel, iktatás, példánykezelés, továbbítás, tárolás, sokszorosítás, selejtezés, megsemmisítés, irattárazás, felülvizsgálat előkészítése/rögzítése, futárjegyzék készítése, ellenőrzésben közreműködés)
  • minősített adatokat elektronikusan továbbító rendszerek alkalmazása
  • felhasználói engedélyek kezelése, valamint nyilvántartása
  • minősített iratokkal kapcsolatos iratkezelési segédletek és bizonylatok naprakész vezetése
  • osztályiktatói feladatok ellátása a bűnügyi és általános iratok tekintetében meghatározott szervezeti elem vonatkozásában
  • a nyílt iratokkal kapcsolatos papíralapú és elektronikus iratkezelési tevékenységben való közreműködés (átvétel, érkeztetés, postabontás, a címzetthez, illetve az előszignálásra/szignálásra jogosult személyhez történő továbbítás, előzménykutatás)
  • a másolatkészítési szabályzat szerinti másolatkészítési/hitelesítési feladatok elvégzése
  • munkaköri átadás-átvételben való részvétel

 

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • középfokú végzettség
  • felhasználói szintű MS Office (Word, Excel) ismeretek
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
  • nemzetbiztonsági ellenőrzéshez való hozzájárulás

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • a betölteni kívánt munkakörben szerzett szakmai tapasztalat

Elvárt kompetenciák:

  • megbízhatóság
  • diszkréció
  • precíz, önálló, gyors munkavégzés
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • határozottság
  • jó kommunikációs és együttműködő képesség
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására

 

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes szakmai önéletrajz elérhetőségekkel
  • a középfokú végzettségről szóló bizonyítványok másolatai
  • motivációs levél
  • hozzájáruló nyilatkozat a jelentkezésben foglalt személyes adatok felvételi eljárásban történő kezeléséhez
  • amennyiben a jelentkező rendelkezik állami költségvetési szervnél jogviszonyban eltöltött idővel, a jogviszonyt igazoló dokumentum fénymásolata
  • hozzájáruló nyilatkozat (nem kötelező, szabadon választható elem) arról, hogy a jelentkező álláshirdetésre benyújtott jelentkezését a Rendőrség hivatalos honlapján (www.police.hu) található érintetti tájékoztatóban foglaltak alapján megőrizzük, egy jövőben felmerülő álláshirdetés reményében

 

A munkakör legkorábban 2023. március 01-jei hatállyal - 6 hónap próbaidő előírásával - tölthető be.

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. február 15.

 

A munkakörrel kapcsolatosan további információt dr. Palatinusz Márta r. alezredes, hivatalvezető a 88/544-619-es telefonszámon, vagy a palatinuszm@veszprem.police.hu email címen, illetve Lakatos Zsuzsanna csoportvezető a 88/428-022-es telefonszámon vagy a lakatoszsu@veszprem.police.hu email címen tud nyújtani.

 

 

A jelentkezés benyújtásának módja:

 

  • postai úton: a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság címére (8201 Veszprém Pf.: 80.)

 

 

Visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre hívunk be.

 

 

 

A Készenléti Rendőrség Parancsnoka

állást hirdet

 

a Készenléti Rendőrség

Költségvetési Igazgatóság

Koordinációs Alosztály

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

ügyviteli segédelőadó (pénzügyi)

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozott idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege:  teljes munkaidős

 

Munkakör jellemzője: „A” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Munkavégzés telephelye: Készenléti Rendőrség

                                            Költségvetési Igazgatóság

                                           1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58. számú telephely,

                                           valamint 1145 Budapest, Róna utca 124.

 

Munkaidőrend: vezényléses

 

Bérezés és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai és
a 12. melléklete, valamint a belső szabályzók alapján.

 

A munkakörhöz tartozó lényeges feladatok:

Az adott szervezeti egységnél felmerülő ügyviteli, valamint iratkezelési feladatok teljes körű ellátása.

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • középiskolai végzettség
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • BM szervnél szerzett szakmai gyakorlat
  • RobotZsaru NEO rendszer ismerete
  • „B” kategóriás gépjárművezetői engedély megléte

 

 

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség
  • terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • precíz, önálló munkavégzés
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • megbízhatóság
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően várhatóan legkorábban
2023. április 01-jei hatállyal – 4 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

A jelentkezés beérkezésének határideje: 2023. február 28.

 

Benyújtandó iratok, igazolások:

  • a jelentkező részletes szakmai önéletrajza a jelenlegi és korábbi munkahelyei és munkakörei, valamint személyes adatai és elérhetőségei megjelölésével
  • motivációs levél bérigény megjelöléssel
  • a jelentkező szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak másolata
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • nyilatkozat, hogy a jelentkezés elbírálásában részt vevők a benyújtott iratokat teljes terjedelemben megismerhetik

 

Az érvénytelen, feltételeknek nem megfelelő, illetve határidőn túl benyújtott jelentkezéseket a Költségvetési Igazgatóság vezetője érdemi vizsgálat nélkül elutasítja.

 

A jelentkezés módja: elektronikus úton a pappzl@kr.police.hu e-mail címre.

 

A munkakörrel kapcsolatban további információt Papp Zoltán r. százados, a Koordinációs Alosztály vezetője nyújt munkaidőben a +36 20/251-7645-ös telefonszámon.

 

Tájékoztatjuk továbbá a jelentkezőket, hogy visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre is behívunk.

 

Jelentkezési anyagot nem küldünk vissza.

 

 

 

 

A Készenléti Rendőrség Parancsnoka

állást hirdet

 

a Készenléti Rendőrség

Költségvetési Igazgatóság

Igazgatási Osztály

Lakásgazdálkodási Alosztály

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

szakügyintéző (pénzügyi)

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege:  teljes munkaidős

 

Munkakör jellemzője: „D” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Munkavégzés telephelye: Készenléti Rendőrség

                                            Költségvetési Igazgatóság

                                           1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58. számú telephely

 

Munkaidőrend: vezényléses

 

Bérezés és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai és a 12. melléklete, valamint a belső szabályzók alapján.

 

A munkakörhöz tartozó lényeges feladatok:

Szállóférőhelyen történő elhelyezéssel, valamint belügyi rendelkezésű lakásokkal kapcsolatos feladatok ellátása.

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • felsőfokú végzettség
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • közigazgatási/földhivatali tapasztalat
  • RZS Neo ismerete
  • gépjárművezetői engedély megléte

 

 

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség
  • jó kommunikációs készség
  • terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • precíz, önálló munkavégzés
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • megbízhatóság
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség
  • jó kommunikációs készség írásban és szóban
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően várhatóan legkorábban 2023. április 01-jei hatállyal – 4 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

A jelentkezés beérkezésének határideje: 2023. február 28.

 

Benyújtandó dokumentumok:

A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát és motivációs levelét, a jelentkező szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolatát, a 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványának másolatát, a jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, valamint a személyes adatait és elérhetőségeit.

 

Az érvénytelen, feltételeknek nem megfelelő, illetve határidőn túl benyújtott jelentkezéseket a Költségvetési Igazgatóság vezetője érdemi vizsgálat nélkül elutasítja.

 

A jelentkezés benyújtható: elektronikus úton a CzirakyE@kr.police.hu e-mail címre.

 

A munkakörrel kapcsolatban további információt Cziráky Emese r. alezredes,
a Lakásgazdálkodási Alosztály vezetője nyújt munkaidőben a +36 20/454-8133-as telefonszámon.

 

Tájékoztatjuk továbbá a jelentkezőket, hogy visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre is behívunk.

 

 

 

A Készenléti Rendőrség Parancsnoka

állást hirdet

 

a Készenléti Rendőrség

Hivatal

Titkárság

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

főügyintéző  (hivatali)

munkakör betöltésére

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege:  teljes munkaidős

 

Munkakör jellemzője: „E” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Munkavégzés telephelye: Készenléti Rendőrség

                                            Hivatal

                                           1101 Budapest, Kerepesi út 47-49. szám

 

Munkaidőrend: hivatali (hétfőtől csütörtökig 7:30-16:00-ig, pénteken 7:30-13:30-ig)

 

Bérezés és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai és
a 12. melléklete, valamint a belső szabályzók alapján.

 

A munkakörhöz tartozó lényeges feladatok:

  • a Készenléti Rendőrség delegációinak kiutazásaival kapcsolatos szervezés és előkészítés
  • a kiutazásokhoz kapcsolódóan koordinációs tevékenység ellátása
  • a külföldi partnerszervezetek képviselőinek fogadása, koordináció, valamint tolmácsolás
  • a Készenléti Rendőrség éves nemzetközi kiutazási és vendégfogadási tervének összeállítása
  • szakmai anyagok fordítása angolról magyar nyelvre és magyarról angol nyelvre
  • nemzetközi háttéranyagok összeállítása
  • a feladatok ellátásával kapcsolatos adminisztráció

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet (90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a jelentkezési anyaghoz nem kell csatolni)
  • felsőfokú végzettség
  • legalább középfokú szintű angol nyelv-tudás és nyelvhasználat (szóban és írásban egyaránt)
  • felhasználói szintű (MS Office) ismeretek
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

A meghirdetett munkakör kifogástalan életvitel ellenőrzés hatálya alá tartozik.

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • Rendőrségnél szerzett tapasztalat
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • felsőfokú nyelvvizsga angol nyelvből
  • egy további élő idegennyelv ismerete
  • nemzetközi protokoll-szabályok ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • átlag feletti pontosság, precizitás
  • önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • rugalmasság, problémamegoldó-képesség
  • kiváló együttműködési-, kommunikációs- és szervezőkészség
  • jó rendszerező képesség
  • lojalitás és megbízhatóság

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör várhatóan legkorábban 2023. április 01-jei hatállyal – 4 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

Benyújtandó iratok, igazolások:

  • magyar nyelvű fényképes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél
  • kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata
  • nyilatkozat, hogy a jelentkezés elbírálásában részt vevők a benyújtott iratokat teljes terjedelemben megismerhetik
  • a jelentkezési anyagot bizalmasan, valamint a mindenkor hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük

 

Jelentkezési határidő: 2023. február 28.

 

A jelentkezés benyújtása:

A munkakörre vonatkozó bővebb felvilágosítást a Titkárság vezetője, dr. Kőrösmezeiné
dr. Virág Regina r. alezredes ad – hivatali munkaidőben – a 26-509-es BM számon, valamint a +36 1/432-7308/26-509-es melléken.

 

Az önéletrajzokat a viragr@kr.police.hu elektronikus levelezőcímre kérjük megküldeni.

 

A Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője

állást hirdet

 

a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Gazdasági Igazgatóság

 Műszaki Osztály

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

csoportvezető

munkakör betöltésére

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony

 

Munkakör jellemzője: „E” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Foglalkoztatás jellege:   teljes munkaidős

 

Munkaidőrend:              vezényléses                                

 

Munkavégzés helye:       Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság

                                          8200 Veszprém, Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 2.

                 

Illetmény és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.)
 288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a 12. melléklete alapján.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság beruházási, felújítási és ingatlangazdálkodási feladatainak ellátása
  • a folyamatban lévő kivitelezési munkák szakmai irányítása
  • a szakipari munkák koordinálása

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • szakirányú főiskolai/egyetemi végzettség
  • „B” kategóriás gépjárművezetői engedély megléte
  • felhasználói szintű MS Office (Word, Excel) ismeretek
  • egészségi alkalmassági követelményeknek megfelelés

 

A munkakör az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény alapján vagyonnyilatkozat-tételhez, valamint a Hszt. és a rendvédelmi igazgatási alkalmazottak rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyával összefüggő egyes szabályokról szóló 4/2019. (III. 11) BM. rendelet alapján kifogástalan életvitel ellenőrzéshez kötött.

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • a betölteni kívánt munkakörrel összefüggően szerzett szakmai tapasztalat

Elvárt kompetenciák:

  • precíz, önálló, gyors munkavégzés
  • rendszerszemlélet
  • jó kommunikációs és együttműködő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • megbízhatóság

 

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes szakmai önéletrajz elérhetőségekkel
  • iskolai végzettségekről szóló bizonyítványok másolatai
  • motivációs levél
  • amennyiben a jelentkező rendelkezik állami költségvetési szervnél jogviszonyban eltöltött idővel, a jogviszonyt igazoló dokumentum fénymásolata
  • saját kézzel írt hozzájáruló nyilatkozat a jelentkezésben foglalt személyes adatok felvételi eljárásban történő kezeléséhez az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjára történő hivatkozással
  • hozzájáruló nyilatkozat (nem kötelező, szabadon választható elem) arról, hogy a jelentkező álláshirdetésre benyújtott jelentkezését a Rendőrség hivatalos honlapján (www.police.hu) található érintetti tájékoztatóban foglaltak alapján megőrizzük, egy jövőben felmerülő álláshirdetés reményében

 

A munkakör előreláthatólag 2023. május 01-jei hatállyal – 6 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. február 28.

 

A munkakörrel kapcsolatosan további információt Takács Attila r. alezredes rendőrségi tanácsos, a Műszaki Osztály vezetője a +36 88/428-022/12-65, valamint a +36 20/617-0403 telefonszámokon tud adni.

 

A jelentkezés benyújtásának módja:

 

  • postai úton: a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság Gazdasági Igazgatóság Műszaki Osztály részére a Veszprém Vármegyei Rendőr-főkapitányság címére (8200 Veszprém, Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 2.)

 

  • elektronikus úton: takacsat@veszprem.police.hu e-mail címre lehet benyújtani

 

Visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre hívunk be.

 

 

 

A Készenléti Rendőrség Parancsnoka

állást hirdet

 

a Készenléti Rendőrség

Nemzeti Nyomozó Iroda

Korrupció és Gazdasági Bűnözés Elleni Főosztály

Kiemelt Ügyek Osztálya

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

kiemelt ügykezelő  (minősített adatkezelő)

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony

 

Munkakör jellemzője: „B” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Munkavégzés telephelye: Készenléti Rendőrség

                                            Nemzeti Nyomozó Iroda objektuma

                                           1021 Budapest, Labanc út. 57. 

 

Munkaidőrend: vezényléses

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.)
288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a 12. melléklete alapján.

 

A munkakörhöz tartozó lényeges feladatok:

A Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda Korrupció és Gazdasági Bűnözés Elleni Főosztály Kiemelt Ügyek Osztálya állományában ellátja a jogszabályoknak, valamint a végzettsége alapján meghatározott szakmai kompetenciáknak megfelelő adminisztratív feladatokat. Feladatait a munkaköri leírása, a szakmai protokollok, az irányelvek, valamint a módszertani útmutatók alapján végzi. Segédkezik a statisztikák elkészítésében, eszközök nyilvántartásában, valamint a beszerzésekben, továbbá fénymásolási és rendszerezési feladatokat lát el. Ellátja a vezető által meghatározott egyéb határidők és nyilvántartások vezetését, valamint szükség esetén a főosztály több ügykezelőjének helyettesítését végzi. 

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet (érvényes erkölcsi bizonyítvány)
  • érvényes nemzetbiztonsági ellenőrzés
  • középfokú végzettség
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret (Microsoft Word, Excel)

 

 

 

 

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • Robotzsaru NEO rendszer ismerete, annak használatában szerzett jártasság
  •  „B” kategóriás gépjárművezetői engedély megléte
  • középszintű angol és/vagy német nyelvtudás
  • rendőri szervnél, ügykezelői munkakörben szerzett szakmai gyakorlat
  • titkos ügykezelői vizsga megléte

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség
  • terhelhetőség
  • precíz, önálló munkavégzés
  • figyelem a határidők pontos betartására
  • megbízhatóság
  • átlag feletti pontosság, precizitás, rugalmasság
  • kimagasló írásbeli és szóbeli kommunikációs képesség

 

Az álláshirdetésre a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör legkorábban 2023. február 01-jei hatállyal – 6 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

A jelentkezés beérkezésének határideje: 2023. február 28.

 

Jelentkezési dokumentumok:

A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát és motivációs levelét a jelentkezés indokait feltüntetve, továbbá a jelentkező szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolatát, a jelentkező jelenlegi munkahelyét és munkakörét, az esetleges fegyelmi fenyítéseinek és büntetéseinek, valamint hasonló – esetlegesen – folyamatban lévő eljárásainak megjelölését, illetve a jelentkező hozzájáruló nyilatkozatát a személyi anyagába történő betekintéshez, valamint a személyes adatait (név, születési hely, idő, anyja neve) és elérhetőségeit.

 

A jelentkezés benyújtható: e-mail-en a kgbefo.nni@nni.police.hu elektronikus levelezési címre.

 

A beosztásra és munkakörre vonatkozó bővebb felvilágosítást a Kiemelt Ügyek Osztályának mb. vezetője, Kiss István Zoltán c. r. alezredes nyújt a BM: 17-720 és a +36 20/427-3954-es telefonszámokon, valamint a Gazdasági és Pénzügyi Visszaélések Elleni Alosztály vezetője, Buschné Péter Krisztina r. alezredes a BM: 17-426 és a +36 70/502-4044-es telefonszámokon hivatali munkaidőben.

 

A jelentkezőt a szakmai vezető a személyes meghallgatást követően írásban, vagy telefonon értesíti a döntésről legkésőbb a jelentkezés beadására nyitva álló határidő leteltét követő 30 napon belül. A beérkezett érvényes jelentkezéseket a kijelölt szakmai bizottság javaslata alapján a Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda igazgatója bírálja el.

 

 

 

A Készenléti Rendőrség Parancsnoka

állást hirdet

 

a Készenléti Rendőrség

Költségvetési Igazgatóság

Közgazdasági Osztály

Költségvetési Alosztály

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

főügyintéző  (pénzügyi)

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási jogviszony

 

Munkakör jellemzője: „E” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Munkavégzés telephelye: Készenléti Rendőrség

                                            Költségvetési Igazgatóság

                                           1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58. telephely

 

Munkaidőrend: vezényléses

 

Bérezés és juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.)
288/R. § – 288/T. §-ai, valamint a 12. melléklete, valamint a belső szabályzók alapján.

 

A munkakörhöz tartozó lényeges feladatok:

  • költségvetés-tervezés és elemi költségvetés összeállítása
  • előirányzat-módosítások végrehajtása, könyvelése és nyilvántartása
  • közbeszerzési eljárásokban pénzügyi szakértelemmel rendelkező tagként való részvétel
  • a költségvetési szakterületet érintő rendszeres és eseti adatszolgáltatások elkészítése
  • a szakterületét érintően a havi, negyedéves és éves zárási folyamatokban való közreműködés

 

A munkakör betöltéséhez feltételek:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • főiskolai vagy egyetemi szintű közgazdász végzettség
  • felhasználói szintű MS Office (Word, Excel) ismeretek

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • költségvetési szervnél szerzett többéves gyakorlat
  • Forrás DOTNET rendszer ismerete
  • Magyar Államkincstár KKVTR – KM modul rendszer ismerete

 

 

 

 

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködő képesség
  • jó kommunikációs készség
  • terhelhetőség, kiváló stressztűrő képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • precíz, önálló munkavégzés
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • megbízhatóság
  • problémamegoldó képesség, kezdeményező készség
  • újításokra nyitott, kreatív személyiség

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően várhatóan legkorábban 2023. április 01-jei hatállyal – 4 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

A jelentkezés beérkezésének határideje: 2023. február 28.

 

Benyújtandó dokumentumok:

A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes szakmai önéletrajzát és motivációs levelét bérigény megjelöléssel, a szakmai végzettségéről szóló bizonyítványainak fénymásolatát, a jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, valamint személyes adatait és elérhetőségeit.

 

Az érvénytelen, feltételeknek nem megfelelő, illetve határidőn túl benyújtott jelentkezéseket a Költségvetési Igazgatóság vezetője érdemi vizsgálat nélkül elutasítja.

 

A jelentkezés benyújtható: elektronikus úton a baloghanita@kr.police.hu e-mail címre.

 

A munkakörrel kapcsolatban további információt Vajtu-Balogh Anita, a Közgazdasági Osztály vezetője nyújt munkaidőben a +36 70/502-3985-ös telefonszámon.

 

Tájékoztatjuk továbbá a jelentkezőket, hogy visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre is behívunk.

 

 

 

A Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője

állást hirdet

 

a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Gazdasági Igazgatóság

Igazgatási Osztály

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

főügyintéző (hivatali)

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony

 

Munkakör jellemzője: „E” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Munkaidőrend: hivatali munkaidőrend (hétfőtől csütörtökig 7.30 órától 16.00 óráig, pénteken 7.30 órától 13.30 óráig)

 

Munkavégzés helye:        Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság

                                           Gazdasági Igazgatóság

                                          1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58.

 

Illetmény: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai és a
12. melléklete alapján.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság (a továbbiakban: PVMRFK) Gazdasági Igazgatóság Igazgatási Osztály állományában az osztályvezető helyettesítése
  • a PVMRFK részére felajánlott adományok ügyintézése
  • a PVMRFK által lefoglalt/tárolt gépjárművek értékesítésével összefüggő feladatok elvégzése
  • a szolgálati gépjárművek tartós magáncélú igénybevételével kapcsolatos ügyintézés
  • a szolgálati gépjárművek gyorshajtási és parkolási szabálysértési ügyeit érintő teendők ellátása

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • felsőfokú iskolai végzettség
  • felsőfokú szakképesítés
  • felhasználói szintű MS Office ismeret
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • rendészeti területen vagy közigazgatási szervnél szerzett ügyviteli tapasztalat
  • RobotZsaru NEO integrált ügyviteli, ügyfeldolgozó és elektronikus iratkezelő rendszer felhasználói szintű ismerete

Elvárt kompetenciák:

  • pontos, precíz munkavégzés
  • jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság)
  • figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására
  • terhelhetőség, stressztűrő képesség
  • önállóság

 

A jelentkezés benyújtása:

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően várhatóan legkorábban 2023. április 01-jei hatállyal – 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. február 20.

 

Jelentkezési dokumentumok:

A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes (fényképes) szakmai önéletrajzát, a jelentkező végzettségről szóló okiratok fénymásolatát, a jelentkező jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, valamint a jelentkező személyes adatait és elérhetőségeit, továbbá a jelentkező hozzájáruló nyilatkozatát, hogy engedélyezi a személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben.

 

A jelentkezés benyújtható: elektronikus úton a nemethgyu@pest.police.hu e-mail címre.

 

Az álláshirdetéssel kapcsolatosan további információt Dr. Németh Gyula r. ezredes,
a PVMRFK gazdasági rendőrfőkapitány-helyettese nyújt a +36 (1) 550-1490-es telefonszámon.

 

A Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság vezetője

állást hirdet

 

a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Gazdasági Igazgatóság

Igazgatási Osztály

állományába

rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyba

 

osztályvezető

munkakör betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony

 

Munkakör jellemzője: „OV” munkaköri kategóriába tartozó munkakör

 

Munkaidőrend: hivatali munkaidőrend (hétfőtől csütörtökig 7.30 órától 16.00 óráig, pénteken 7.30 órától 13.30 óráig)

 

Munkavégzés helye:        Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság

                                           Gazdasági Igazgatóság

                                          1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58.

 

Illetmény: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. § – 288/T. §-ai és a 12. melléklete alapján.

 

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

A Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság Gazdasági Igazgatóság Igazgatási Osztály állományában osztályvezetői feladatkör ellátása.

 

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • jogász végzettség
  • OKJ-s közbeszerzési végzettség
  • rendészeti szakvizsga
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • jogi szakvizsga
  • Rendőrségnél vagy közigazgatási szervnél szerzett legalább 5 éves szakmai tapasztalat
  • Rendőrségnél vagy közigazgatási szervnél szerzett legalább 3 éves vezetői tapasztalat

 

Elvárt kompetenciák:

  • pontos, precíz munkavégzés
  • jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • proaktivitás
  • pragmatikus gondolkodás
  • terhelhetőség, stressztűrő képesség

 

A jelentkezés benyújtása:

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör az alkalmassági vizsgálatoktól függően várhatóan legkorábban 2023. február 01-jei hatállyal – 3 hónap próbaidő előírásával – tölthető be.

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. február 20.

 

Jelentkezési dokumentumok:

A jelentkezésnek tartalmaznia kell a jelentkező részletes (fényképes) szakmai önéletrajzát, a jelentkező végzettségről szóló okiratok fénymásolatát, a jelentkező jelenlegi és korábbi munkahelyeit és munkaköreit, valamint a jelentkező személyes adatait és elérhetőségeit, továbbá a jelentkező hozzájáruló nyilatkozatát, hogy engedélyezi a személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben.

 

A jelentkezés benyújtható: elektronikus úton a nemethgyu@pest.police.hu e-mail címre.

 

Az álláshirdetéssel kapcsolatosan további információt Dr. Németh Gyula r. ezredes,
a PVMRFK gazdasági rendőrfőkapitány-helyettese nyújt a +36 (1) 550-1490-es telefonszámon.

 

 

Karrier

Álláshirdetéseink között megtalálja valamennyi rendőri szerv ajánlatait, akár közalkalmazotti, akár hivatásos pozíciót keres.