Karbantartással kapcsolatos információk

Üzemzavar a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányságnál és az alárendeltségébe tartozó rendőrkapitányságoknál

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Hivatali tárhelyre küldemények fogadása, küldése, Informatikai együttműködést biztosító szolgáltatások

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság és alárendeltségébe tartozó helyi szervei elektronikus információs rendszerét érintő üzemzavar kapcsán tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. május 20-án 08.00 órától az elektronikus ügyintézési és elektronikus kapcsolattartási szolgáltatás működése helyreállt, a küldemények fogadása és továbbítása biztosított.

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság és az alárendeltségébe tartozó rendőrkapitányságok elektronikus információs rendszerének működésében 2022. május 17-én 10.00 órától üzemzavar lépett fel, ezért az elektronikus küldemények fogadása, feldolgozása és küldése akadályozott.

Halaszthatatlan ügyben javasoljuk a személyes ügyintézés, illetőleg írásbeli kapcsolattartáshoz a postai út igénybe vételét.

A hiba elhárítása folyamatban van, addig is kérjük szíves türelmüket és megértésüket.

Police.hu karbantartás

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Police.hu (rendőrség honlapja)

Frissítési és karbantartási feladatok elvégzése miatt időszakos, rövid szolgáltatáskimaradást tapasztalhatnak az oldal látogatói a jelzett időszakban.

Tájékoztatás az inNOVA Portal rendszeren tervezett karbantartásról

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: ugyintezes.police.hu (inNOVA portál), On-line űrlapkitöltés és benyújtás (inNOVA űrlapok), e-Papír űrlapok befogadása, ÁNYK űrlapok befogadása, Bankkártyás fizetési szolgáltatás

Tisztelt Felhasználók!

Tervezett rendszerkarbantartás miatt 2021.08.25. (szerda) 00:00-03:00 óra között a Rendőrség Ügyintézési Portálja a http://ugyintezes.police.hu cím nem lesz elérhető

Az elektronikus ügyintézés egyéb elérhetősége a megjelölt szolgáltatáskieséssel járó üzemszünet ideje alatt Ügyfélkapuval vagy Cégkapuval rendelkező ügyfelek részére az e-papír (https://epapir.gov.hu/) oldal
Egyéb ügytípusa, a Hivatali Kapuval rendelkező ügyfelek részére az EGYEB-01 ÁNYK űrlap.
(http://www.police.hu/ugyintezes-dokumentumok/hu!ugyintezes!elektronikusugyintezes!
urlapok-a-hivatali-tarhellyel-rendelkezo-ugyfelek-szamara-0
)

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatás az inNOVA Portal rendszeren tervezett karbantartásról

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: ugyintezes.police.hu (inNOVA portál), On-line űrlapkitöltés és benyújtás (inNOVA űrlapok), Bankkártyás fizetési szolgáltatás

Tisztelt Felhasználók!

Tervezett rendszerkarbantartás miatt 2021.02.25. (csütörtök) 00:00-03:00 óra között a Rendőrség Ügyintézési Portálja a https://ugyintezes.police.hu cím nem lesz elérhető.

Az elektronikus ügyintézés egyéb elérhetősége a megjelölt szolgáltatáskieséssel járó üzemszünet ideje alatt Ügyfélkapuval vagy Cégkapuval rendelkező ügyfelek részére az e-papír  (https://epapir.gov.hu/) Egyéb ügytípusa, a Hivatali Kapuval rendelkező ügyfelek részére az EGYEB-01 ÁNYK űrlap az alábbi linken keresztül: http://www.police.hu/ugyintezes-dokumentumok/hu!ugyintezes!elektronikus-ugyintezes!urlapok-a-hivatali-tarhellyel-rendelkezo-ugyfelek-szamara-0

Megértésüket köszönjük.

Tájékoztatás üzemzavarról

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: ugyintezes.police.hu (inNOVA portál), On-line űrlapkitöltés és benyújtás (inNOVA űrlapok), Bankkártyás fizetési szolgáltatás

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. január 29-én 22.29 órától 2021. január 30-án 01.03 óráig a Rendőrség Ügyintézési Portálja a https://ugyintezes.police.hu címen üzemzavar miatt nem volt elérhető.

Tájékoztatás üzemzavarról

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Hivatali tárhelyre küldemények fogadása, küldése

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 14-én 14.00 órától 2020. december 15-én 12.45 óráig a rendőrségi elektronikus információs rendszer működésében felmerült üzemzavar miatt az elektronikus kapcsolattartásban szolgáltatás kiesések voltak tapasztalhatók.

Tervezett karbantartás

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Police.hu (rendőrség honlapja)

Tájékoztatjuk, hogy a megjelölt időszakban tervezett karbantartás miatt szolgáltatás csökkenés és/vagy kiesés előfordulhat a police.hu portálon.

Tájékoztatás a rendőrségi elektronikus ügyintézésben tervezett karbantartásról

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: ugyintezes.police.hu (inNOVA portál), On-line űrlapkitöltés és benyújtás (inNOVA űrlapok), Bankkártyás fizetési szolgáltatás

Tisztelt Felhasználók!

Tervezett rendszerkarbantartás miatt 2020.11.18. (szerda) 02:00-04:00 óra között a Rendőrség Ügyintézési Portálja a https://ugyintezes.police.hu cím nem lesz elérhető.

Az elektronikus ügyintézés egyéb elérhetősége a karbantartás ideje alatt Ügyfélkapuval vagy Cégkapuval rendelkező ügyfelek részére az e-papír  (https://epapir.gov.hu/) Egyéb ügytípusa, a Hivatali Kapuval rendelkező ügyfelek részére az EGYEB-01 ÁNYK űrlap az alábbi linken keresztül: http://www.police.hu/ugyintezes-dokumentumok/hu!ugyintezes!elektronikus-ugyintezes!urlapok-a-hivatali-tarhellyel-rendelkezo-ugyfelek-szamara-0

Megértésüket köszönjük.

Police.hu karbantartás 2020.11.04-én

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Police.hu (rendőrség honlapja)

Tájékoztatás üzemzavarról

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: ugyintezes.police.hu (inNOVA portál), On-line űrlapkitöltés és benyújtás (inNOVA űrlapok)

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. augusztus 7-én 17.00 órától fennálló, a rendőrségi elektronikus ügyintézést támogató informatikai rendszer – inNOVA Portál (https://ugyintezes.police.hu) – működésében felmerülő átmeneti akadály 2020. augusztus 8-án 06.30 órakor elhárításra került, valamennyi elektronikus ügyintézési szolgáltatás zavartalanul használható.

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. augusztus 7-én 17.00 órától a rendőrségi elektronikus ügyintézést támogató informatikai rendszer – inNOVA Portál (https://ugyintezes.police.hu) – működésében felmerülő átmeneti akadály miatt az elektronikus ügyintézésre korlátozottan van lehetőség.

Az inNOVA űrlapok elektronikus aláírására és benyújtására átmenetileg nincs lehetőség.

Halaszthatatlan ügyekben az inNOVA űrlapok helyett rendelkezésre áll az e-Papír szolgáltatás Egyéb ügytípusa.

Az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet 54. § (1) bekezdése alapján, ha jogszabály eltérően nem rendelkezik, a törvény, illetve az elektronikus ügyintézést biztosító szerv által meghatározott határidőbe nem számít bele az a nap, amely során legalább négy órán át fennálló, üzemszünetet vagy az elektronikus ügyintézés korlátozott működőképességét okozó technikai tevékenység vagy üzemzavar akadályozta az elektronikus ügyintézést biztosító szerv elektronikus ügyintézést biztosító információs rendszerének működését.