A Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság Vezetője
a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján
rendvédelmi igazgatási jogviszonyba
az alábbi munkakör betöltésére vár jelentkezőket:
Üzemeltetési előadó (IT)
Munkarend: hivatali munkaidőrend (hétfőtől csütörtökig 07:30 órától 16:00 óráig, pénteken 07:30 órától 13:30 óráig).
Munkavégzés helye: Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság Gazdasági Igazgatóság (1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58.)
Bérezés: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. §, 288/S. § és a 288/T. §-ai alapján, valamint a 12. melléklet szerint „B” munkaköri kategóriában.
A munkakör betöltésének feltételei:
- szakirányú középfokú, vagy felsőfokú végzettség
- informatikai-rendszergazdai alapismeretek
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet, melyet három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
- egészségügyi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
- nemzetbiztonsági ellenőrzésen történő megfelelés
A munkakörbe tartozó feladatok, feltételek: a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság Gazdasági Igazgatóság Informatikai Osztály állományában folyamatosan felügyeli az IT eszközök, hálózatok működőképességét, jogosultságkezeléssel járó teendőket ellátja, fejlesztéssel járó feladatokban vesz részt.
A felhasználók IT feladatainak feltételeit biztosítja, egyben tartja a kapcsolatot a kapitánysági rendszergazdákkal.
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
- Rendőrségi vagy közigazgatási szervnél szerzett szakmai tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelentő kompetenciák:
- kiváló szintű precizitás
- jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
- proaktivitás
- pragmatikus gondolkodás
- terhelhetőség, stressztűrő képesség
Jelentkezés benyújtása:
Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.
A munkakör – az alkalmassági vizsgálatoktól függően – legkorábban 2024. február 01-jei hatállyal tölthető be. A 4 hónap próbaidő elteltével a kinevezés határozatlan időtartamra szól.
Jelentkezési dokumentumok:
Részletes (fényképes) önéletrajz, végzettségről szóló okiratok fénymásolata, jelenlegi és korábbi munkahelyek és munkakörök felsorolása, személyes adatok, elérhetőség. Hozzájáruló nyilatkozat, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben.
A munkakörrel kapcsolatosan további információt Herperger Zoltán osztályvezető, a +36 (1) 550-1491-es telefonszámon tud adni.
A jelentkezés benyújtható:
- elektronikus úton a informatika@pest.police.hu e-mail címre.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. április 30.