Üzemeltetési előadó (IT) - Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság

2024. 01. 26., p - 09:06

A Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság Vezetője

a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján

 

rendvédelmi igazgatási jogviszonyba

 

az alábbi munkakör betöltésére vár jelentkezőket:

 

 

Üzemeltetési előadó (IT)

 

 

Munkarend: hivatali munkaidőrend (hétfőtől csütörtökig 07:30 órától 16:00 óráig, pénteken 07:30 órától 13:30 óráig).

 

Munkavégzés helye: Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság Gazdasági Igazgatóság (1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58.)

 

Bérezés: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény 288/R. §, 288/S. § és a 288/T. §-ai alapján, valamint a 12. melléklet szerint „B” munkaköri kategóriában.

 

A munkakör betöltésének feltételei:

 

  • szakirányú középfokú, vagy felsőfokú végzettség
  • informatikai-rendszergazdai alapismeretek
  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet, melyet három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolni
  • egészségügyi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
  • nemzetbiztonsági ellenőrzésen történő megfelelés

 

A munkakörbe tartozó feladatok, feltételek: a Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság Gazdasági Igazgatóság Informatikai Osztály állományában folyamatosan felügyeli az IT eszközök, hálózatok működőképességét, jogosultságkezeléssel járó teendőket ellátja, fejlesztéssel járó feladatokban vesz részt.

A felhasználók IT feladatainak feltételeit biztosítja, egyben tartja a kapcsolatot a kapitánysági rendszergazdákkal.

 

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

 

  • Rendőrségi vagy közigazgatási szervnél szerzett szakmai tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány

 

Előnyt jelentő kompetenciák:

 

  • kiváló szintű precizitás
  • jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • proaktivitás
  • pragmatikus gondolkodás
  • terhelhetőség, stressztűrő képesség

 

Jelentkezés benyújtása:

 

Az állásra a közzététel napjától lehet jelentkezni.

 

A munkakör – az alkalmassági vizsgálatoktól függően – legkorábban 2024. február 01-jei hatállyal tölthető be. A 4 hónap próbaidő elteltével a kinevezés határozatlan időtartamra szól.

 

Jelentkezési dokumentumok:

Részletes (fényképes) önéletrajz, végzettségről szóló okiratok fénymásolata, jelenlegi és korábbi munkahelyek és munkakörök felsorolása, személyes adatok, elérhetőség. Hozzájáruló nyilatkozat, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben.

 

A munkakörrel kapcsolatosan további információt Herperger Zoltán osztályvezető, a +36 (1) 550-1491-es telefonszámon tud adni.

 

A jelentkezés benyújtható:

 

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. április 30.

Kapcsolódó oldalak